Btg vraagje

Als je een smsje stuurt naar iemand die in het buitenland zit (duitsland), gaat dat dan appart van je tegoed af? Ik heb een abbonement, dus als ik nu 22 euro btg heb, en ik stuur een smsje naar iemand in het buitenland gaat dat dan niet van mijn 22 euro af maar moet ik dat dan los betalen?

oke hoi, beetje lange uitleg voor zoiets simpels. ik kon het antwoord niet vinden op vodafone, of ik ben gewoon dom?:’)

Gaat toch gewoon van je 22,- af neem ik aan XD

Ja dat lijkt mij ook? Maargoed

Volgens mij gaat dat los er af, had me zus wel. Die had toen een keer een mega groot bedrag, omdat ze zo vaak naar het buitenland belde.( maar als je geen abbo hebt, dan gaat het wel gewoion van de 22 euro af X’D)

volgens mij zit het zo:
zit jij in nl en sms je iemand in het buitenland, kost het niks extra
zit jij in buitenland en krijg je een sms van iemand in nl, dan kost het ook niks extra
bel jij iemand die in het buitenland zit, kost het niks extra
bel jij of sms jij terwijl je in het buitenland zit, dan gaat het inderdaad niet van je abogeld af maar komt dat apart op je rekening te staan zegmaar.

dat dacht ik ook, maar volgens mij had ik dan nu niet zo veel meer over van mn abbo.
dus ik zie het over een paar dagen. :frowning_face:

oh dat hoop ik echt, anders krijg ik wéer gezeur met mijn ouders. en ik kan het nu ook niet nakijken want het staat morgen pas op de site hoeveel btg ik heb, en ik ga morgen op vakantie dusja=p

Dit kan niet tegelijk hoor :stuck_out_tongue: Wie betaalt er dan namelijk voor je sms’je? xD

Bij mij gaat het er altijd los van af, dus dan komt het bij je 22 euro van je abbo.

het kost gewoon niks extra’s voor jou om die sms te ontvangen, degene die hem stuurt betaald gewoon de normale kosten. ( ik krijg altijd zo’n sms met al deze info erin als ik over de grens ga )

het kost gewoon niks extra’s voor jou om die sms te ontvangen, degene die hem stuurt betaald gewoon de normale kosten. ( ik krijg altijd zo’n sms met al deze info erin als ik over de grens ga )

Het gaat niet van die ¤22 af, heb ik ook =S

Ik heb het net aan mij vader gevraagd hij zegt dat het gewoon van die 22,- euro afgaat omdat het een nederlands nummer is, en ik niet kan weten of hij/zij in het buitenland zit!