Brussel

Hi
Ik ga binnenkort met school naar Brussel (woon zelf in Zuid-Holland).
We gaan het europees parlement bezoeken en daarna hebben we de hele middag vrije tijd. Wie weet een plek waar ik sowieso heen moet?
Ook moeten we ergens eten, het lieffst in de buurt van het stadscentrum, weten jullie een leuk gezellig (goedkoop) restaurantje? (Bijv. pizza of sushi of iets anders lekkers haha)

xxx

Upje?

In de Paul Dexauxstraat / Sint-Katelijnestraat moet je zeker langsgaan als je graag chinees of van die toestanden eet. Er is daar ook ergens een Pizzahut of Mcdo.
Je moet zeker en vast toch wel eens een bezoekje gebracht hebben aan de grote markt van Brussel. Het atomium moet je niet doen als je gaan tijd hebt, ik vind het niet eens de moeite om er naartoe te gaan.(Ik ben zelf Belg) Als je graag shopt, moet je zeker en vast naar de Nieuwstraat! de Nieuwstraat & de grote markt liggen dicht bij elkaar, vraag gewoon ergens vriendelijk de weg in een winkeltje. (wel in het Frans want Nederlands kunnen ze niet)

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html

Slotje.

Slotje!
En meldt het topic de volgende keer even zodat de moderators weten dat-ie dicht kan :slightly_smiling_face: