brunsum en omstreken? wie kan mij helpen

haaj meiden,
wij gaan een weekend op kamp, wat we ieder jaar doen…
en dit jaar gaan we van 13 tm 15 maart naar brunsum.
wij hebben alleen nog iets nodig om de zaterdagavond mee op te vullen.
maar ik weet totaal niet wat er te doen is in die buurt. ( geleen,sittard,brunsum) en omstreken. graag niet al te ver daar vandaan.
ik zoek iets zoals bowlen, laserschieten, heeft iemand nog tips.
ik hoor het graag!
dankjewel alvast.

xliefs.

niemand?

up

Bij sittard ligt een grote bioscoop dacht ik… misschien is dat wel leuk :slightly_smiling_face:

ja maar dat is wat saai…
we vinden het allemaal leuker om toch bezig te zijn.

een dagje winkelen in maastricht vind ik wel een aanrader
en lasergamen kun je in valkenburg in de mergelgrotten doen, dat vond ik zelf heel leuk daar!
en ehm… zwemmen kun je o.a. in gulpen, site is www.mosaqua.nl en in hoensbroek, www.otterveurdt.nl

en verder ehm… weet niet of je van uitgaan houd? discotheken zijn de peppermill in heerlen en bozzini
uitgaan in maastricht weet ik nite of dat leuk is, in heerlen heb je wel n paar leuke cafes

als je nog vragen hebt hoor ik t graag
ik woon zelf in kerkrade

up dieke!

loveyou<3

up

je kan gaan bowlen vlakbij heerlen in een bownling centrum. of op stap in valkenburg… zijn eigenlijk zoveel leuke dingen maar kan op dit moment niks bedenken

weer een up.

google.nl?

Ik weet niet of je het wat vind en wat voor muziek jullie leuk vinden, maar in Heerlen [vlakbij brunssum] is een soort uitgaansdinges, Nieuwe Nor. Daar komen beginnende rock[ook (post-)hardcore]bandjes op bepaalde avonden.
Voor de rest kun je idd in de grotten in Valkenburg gaan lasergamen. Of je kunt in Landgraaf bij de Minli gaan schaatsen.
Bowlen kan in Heerlen, in De Aar (Bowling&Partycentrum)
veel plezier ;]

tussen geleensittard heb je bowling centrum, in geleen en sittard verder is niet zo veel te doen verder heb je nog wel wat cafetjes om s’avonds in te gaan in sittard o.a de buren wat meestal bezocht word door jongeren of je kan naar beek mondial(discotheek) ingaan zelfs als 18+ is kan je soms stiekem naar binnen gaan :stuck_out_tongue: of je gaat naar de napoleon in beek wat ook een jongeren cafe is. Je hebt ook de Bioscoop Foroxity tussen Geleen/Sittard met 8 zalen naar keuzen d8 ik of je kan ehh… in geleen gaan zwemmen in Glanabrook maar of dat zo leuk is…

Het beste is naar Maastricht natuurlijk.

dankjewel voor alle tips.
de leeftijd zit tussen de 14 en de 17 jaar

en het is inderdaad de bedoeling dat we na het bowlen/ of wat we dan ook gaan doen.
uit willen gaan!

Je kunt gaan skiën of snowboarden bij Snowworld in Landgraaf! Of naar het Gaiapark :relieved: daar werk ik haha;p

Up
geen idee wat daar is woon er een beetje ver vandaan (A)

het is voor de avonduurtjes.
dankje voor alle tips!

upp.

(L)
iemand nog?