Bruno Mars tickets voor vandaag

http://i.marktplaats.com/00/s/NDgwWDg1Mw==/z/mWgAAOxyONBSXTNS/$T2eC16V,!w8FIdVuIQ,SBS(TNR1zP!~~60_84.JPG

Ik verkoop mijn Bruno Mars tickets omdat ik dacht dat dit morgen was, en mijn vriend moet vandaag gewoon werken tot 19:00 en ik moet vanavond werken. We hadden beide morgen wel vrij gevraagd, vraag me niet hoe grafdom ik kan zijn om die kut datums door elkaar kon halen.

Anyway dit zijn tickets voor 2 personen en je mag bieden vanaf 50 euro (voor beide).
Het zijn GEEN digitickets maar originele dus je zal ze moeten opkomen halen. (omgeving BREDA)

Jeetje, dat is echt heel vervelend voor je :frowning_face:
Upje voor je topic, hopelijk kun je ze verkopen!

Ohhh wat balen zeg :c Up!

anders kan je beter in jouw buurt mensen/vrienden/kennisen die jij denkt die wel naar dit concert willen vragen of zij de kaartjes willen overkopen… :slightly_smiling_face:

ik zou gewoon ziekmelden van werk en alsnog gaan :’)

Ah wat kut zeg! Misschien is het handig om te zeggen waar je ongeveer woont, vanwege het ophalen…
Verder kan ik niet dus zie dit maar als een up haha.

Heb je ze al op marktplaats gezet? Ik denk dat je daar wel een kans maakt! Succes iig! :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

oh
dan ging ik alleen als ik jou was :’)
Ik weet niet hoe het bij bruno zit maar bij 1D waren er heel veel mensen bij het concertgebouw die nog graag kaartjes hadden willen kopen!

Oh Lee wat kut dat je niet kan gaan. Ik zou willen dat ik kon maar helaas.

Upje, ik hoop dat je ze nog verkoopt!

Vond t al zo sneu, top dat ze toch verkocht zijn :slightly_smiling_face:

TOPPIEEE

Oké! Super zonde dat je niet kon :c