Bruininscabine?

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met zon bruinings-spray-cabine?
Zoja, moet je er naakt in? Of mag je ook gewoon je ondergoed/bikini aanhouden?
Hoelang blijft het zitten? En ziet het er echt mooi bruin uit, of zie je er echt meteen als een peen uit?
Ohja, en hoe duur is het?

Kom maar op met de ervaringen!!

mijn buurvrouw heeft het gehad, en ze zag mooi bruin.

zou er niet in je ondergoed/bikini inwillen want dat spul schijnt enorm af te geven en niet uit kleding te gaan

Nooit van gehoord? up

wil ik ook!!
ik vraag me ook af of je in ondergoed mag… maar ik vrees van niet

Wss mág het wel in je ondergoed, maar het wordt niet aangeraden. Zoals hierboven al werd gezegd, het gaat er niet tot heel slecht uit. Je moet daarna ook losse kleding dragen, het liefst oude, omdat het nog eventjes afgeeft.
Trouwens, bruin zonder randjes is toch veel mooier?

Ja dat is zo bruin zonder randjes is wel mooier,
maar hoor van de een je mag met ondergoed aan
en de ander zegt weer van niet
de een zegt je komt er als een wortel uit, en de ander zegt, het ziet er heel mooi en natuurlijk uit
dus was gewoon even benieuwd!

nou, ik denk dat het ligt aan te tint die je kiest. Ik denk niet dat een witte melkfles ineens naar een Callifornia-kleurtje kan gaan, maar hoogstens een paar tinten hoger.

Het is wel het mooist als je zonder ondergoed enzo in die cabine te gaan. Dan wordt je overal tenminste mooi bruin.
Maar zelf zou ik ook niet zomaar helemaal naakt gaan in zo’n cabine :stuck_out_tongue:
Gewoon ff van te voren informeren?
Maar doe niet te donker bruin ineens, want dat ziet er niet uit :open_mouth:

volgens mij heb je gewoon een prive cabine toch? dan is het toch niet zo erg, en het lijkt me dat je je ook gewoon in een prive hokje aan en uit kleed. Je moet wel oppassen anders wordt je zoals Ross in Friends, haha :stuck_out_tongue: (met die aflevering met die bruiningscabine). Volgens mij is het trouwens ook best wel duur…

Ik wilde dat ook doen, alleen kon niets vinden voor hier in de buurt.

omg, lijkt me nasty

wat maakt 't uit, je gaat toch ook naakt onder de zonnebank?

ik zat er ook aan te denken het te doen. maar kan het ook alsje veel sproeten heb en echt heel wit bent, of ziet het er dan raar uit ?

En weet iemand ook de prijs?

waarschijnlijk hebben ze ook wegwerpslips daar. die zijn voor 1 malig gebruik. gooi je erna weg.

maar zo cabine is idd prive. en als er iemand je ziet die mensen die daar werken gaan je echt niet bekijken en beoordelen hoor :stuck_out_tongue: