bruinig Blousje met bloemetjes combineren

Hooi, ik heb een heel erg leuk& mooi bruin blousje waar allemaal bloemetjes op staan (roze) maar het valt zegmaar een soort van weg in de bruine kleur…? ik weet alleen niet hoe ik het moet combineren. Hij is namelijk vrij lang, het valt ongeveer tot halverwege de ruimte tussen mijn knieen en mijn heupen. Kan ik het gewoon zo laten, of beter in mijn broek doen? Hoe zouden jullie dat doen?

sorry, ik wilde iets veranderen hierboven maar klikte perongeluk op quote :frowning_face:

Ik snap het niet helemaal haha. De bloemetjes vallen weg in de bruine achtergrondkleur van de blouse, maar dat heeft verder toch niks met het combineren van de blouse te maken?

Ik zou hem omdat hij wat langer is of inderdaad in mijn broek stoppen, of hem dragen met een legging of een tregging oid. Als een soort jurkje zeg maar. Maar dat ligt er ook weer aan wat voor model het is…

Ja dat klopt wel hahaha, maar ik dacht ik zeg het even :wink:

Welke kleur broek is het mooist met bruin? Gewoon zwart? of kan grijs ook?

Mij lijkt zwart wel het mooiste ja

Ik zou het ook in de broek stoppen. En dan op een spijkerbroek of een zwarte broek.

Ik zou hem in je broek doen of los open met een effen hemdje eronder. En een zwarte broek of een spijkerbroek eronder.

heb je er een foto van?