bruine waterproof mascara

Goedemiddag,

Gezocht: bruine, waterproof mascara, max. €20,00

Ik ben op zoek naar een goede bruine waterproof mascara. Het liefste onder de €15,- maar maximaal €20,-.
Ik heb zelf al op google gekeken en in diverse drogisterijen en ook bij de douglas, maar kan werkelijk niets vinden. Ook heb ik al op diverse engelse webshopt gekeken zoals asos, maar ook zij hebben dit niet. Het lijkt mij toch dat er wel éen winkel/webshop moet zijn die dit verkoopt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een bruine waterproof mascara van max factor en hij is onwijs goed! Hij blijft echt goed zitten en met water krijg je hem er ook niet vanaf. Ook was hij onder de 20 euro.
Alleen ik weet niet zeker of hij nog in het assortiment zit, aangezien ik hem een tijdje terug gekocht heb.

yves rocher heeft ook bruine mascara’s weet niet zeker of ze ook waterproof zijn.

hema had altijd meerdere kleuren mascara… maar of ze goed zijn weet ik niet zeker

Ik heb een mascara van de Yves Rocher. Je kon hem in het zwart, bruin of blauw nemen en hij is waterproof. De prijs ligt rond de 10 à 15 euro en ik ben erg blij mzt deze mascara.

Hema is prima

Helemaal prima inderdaad en dierproefvrij.

Ik had er perongeluk een gekocht van Max Factor een poos geleden, volgens mij was het een die ‘2000 calorie’ heet!