bruine vlekjes op je tanten

hoi

ik keek een keer goed in de spiegel en ja hoor, ik zag kleine bruine puntjes op mijn tanten. Ik poets 2x per dag en tog gebeurd er niks, word het nou erger of gaan ze nu weg? geen idee! weet iemand wat het is en hoe het weg kan?

Tanten?

Zijn dat geen gaatjes?

HAHA, tanten. Je maakt een grapje hoop ik.

Are you kiddin’ me? :’’)

Waarom zou dit niet serieus zijn? :expressionless:
Niet alles is een grap hoor.

OT: Laat je moeder er even naar kijken en bel daarna de tandarts?

Ze hebben het over ‘tanten’, niet haar probleem.

jha op mijn tanden, gewoon hele kleine bruine vlekjes op mijn tanden, mijn vriendin had het volgens mij ook een x. ik heb het eerder gehad maar toen ging het wel weer weg hoezo grappig? ‘are you kiddin’ me :slightly_smiling_face:’ kom op zeg, wrm zo kinderagtig? -.-

Lees: tanten. Het meervoud van tand is nog altijd tanden.

jha sorry typ fout XD kan gebeuren tog? :blush:

Leer aub spellen! (TANTEN?! HET ZIJN TANDEN.)

dat zijn iniminie gaatjes waar restjes in zijn gaan zitten, die kun je niet wegpoetsen die gaatjes zijn te klein. Als je ze weg wilt hebben moet je langs de tandarts gaan en vragen of ze een zoutstraal willen gebruiken :slightly_smiling_face:
dit had een vriendinnetje van mij namelijk ook en het werkte meteen!

JONGEEEEE, ik zit niet op school!!! natuurlijk weetik dat het niet goed gespeld is, daar ga ik niet opletten hoor

Je zit niet op school?

haha kijk naar haar spelling, dan verbaasd het me niks :")

ja uh ik weet niet maar gaan jullie op zondag naar school? ;p volgens mij bedoelt ze dat.

volgens mij bedoelt ze dat ze nu niet op school zit, omdat het weekend is.

Ok ik ga stuk van sommige reacties hier.

Dat heb ik ook op mijn tanden, ik laat daarom 1x in de 3 maanden mijn gebit een keer goed reinigen bij de tandarts en dan is het weer weg.

Inderdaad.