Bruine vlekjes aan de binnenkant van m'n mond.

Dus tegen m’n wangslijmvlies aan. Er zitten allemaal kleine bruine vlekjes, aan allebei de kanten, en het voelt ruw. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb al zitten googlen, met wel wat resultaten, maar deze maken me alleen maar bang, bv dat het het ‘Peutz-Jeghers syndroom’ zou kunnen zijn, maar dat is een genetische ziekte en dat lijkt me niet omdat ik er vandaag mee ben opgestaan. Ook staat er dat het door roken kan worden veroorzaakt, ik heb wel tussen rokers gestaan, maar ik rook zelf niet, dus dat denk ik ook niet.

Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar ik wil toch wel even zeker weten dat het niks is. Ik heb gisteravond een feestje gehad en wel wat gedronken, dus misschien dat het daardoor komt? Verder niets vreemds gegeten dat ik weet.

Misschien heb je die bruine vlekjes normaal ook alleen zag je het vandaag pas omdat het ruw aanvoelde?
En ik zou eerst een paar dagen laten genezen, als het dan nog niet weg is een afspraak bij de dokter maken.

Succes ermee!

Inderdaad, ik zou ook niet te lang wachten om naar de dokter te gaan. :slightly_smiling_face:

Doe ik dat wel ja, ik wil ook niet meteen in paniek naar de huisarts rennen.

Bedankt. :’)
En ik bedenk me net, ik heb ook nog een zak skittles weggewerkt, misschien komt het daar wel door.