Bruine Spoeling

Nou hoi allemaal,
Ik zou best graag mijn haar bruin willen verven alleen dat is best een risico dus ik denk dat spoeling een iets beter idee is voor mij. Ik heb zelf donkerblond/rossig haar maar ik vind het best lelijk. Dat is omdat het zeg maar één kleur is en bij de meesten zie ik dat ze dan wat lichtere/donkere plukken hebben maar ik heb dus een kleur die tussen heel blond haar en heel donkerblond haar zit en dat vind ik mezelf niet goed staan. Maarja heeft iemand een idee voor een bruine spoeling die er snel uitgaat en past bij iemand met sproeten? Ik ben trouwens 14. Ik wil dus echt niet mijn haar permanent verven maar gewoon spoeling om uit te proberen. Bedankt voor het lezen!
Liefs,
Sorry als dit in het verkeerde topic staat oke

Zelfde vraag hier, ben ook wel benieuwd! Upje

Bij elke drogisterij hebben ze het wel ; Perfect Mousse van Schwarzkopf. Ik ben hier echt zo tevreden over ! ik gebruik het altijd en je haar blijft ook lekker zacht.
Het [font=Verdana]

en ze hebben ook heel veel kleuren dus er zit vast wel een mooie kleur bij voor je ! maar let op, spoeling is altijd 1 tint donkerder dan op de verpakking, dus neem 1 kleur lichter dan de kleur die je wilt ( behalve als het lichter is dan je eigen haarkleur want dan word het dof)

Oké, bedankt zeg! Nu maar hopen dat het mag van m’n ouders…wish me luck. Een vraagje, bedoel je met Verdana dinges die van Zwarzkopf? :slightly_smiling_face:

Zelfde vraag hier, zie in geen enkele drogist spoelingen meer

Echter @Denice , op internet staat dat de perfect mousse van schwarzkopf permanent is…

:’)
Verdana is het lettertype waarmee ze wilde typen maar dat ging niet helemaal goed.

Anyway je hebt ook haarverf mousse van de kruidvat zelf en ik vond die best fijn! Weet alleen niet of het spoeling is, daar moet je even naar kijken. Bij ons hebben ze nog wel spoeling (maar niet veel).

Bedankt voor je reactie! Ik ga volgende week wel even kijken bij de kruidvat! :’)

Ik heb toevallig laatst in mijn haar een bruine spoeling gegooid. Die kocht ik bij de winkel op=op. Heel goedkoop ook, maar geeeeen idee meer welk merk oid,