Bruine ogen met blond haar?!

Hai Hai. Ik heb bruine ogen, en heel donker blond/bruin haar.
Alleen nu wil ik misschien mijn haar wat blonder verven, maar ik heb geen idee hoe dat mij zal staan…
Vinden jullie het mooi? Zal ik het doen? Of zal ik eerst wat high lights doen?
Ik ontvang graag je tips haha.
xx

Gewoon doen

hmm, ik zou eerst highlights proberen, dan wen je dr een beetje aan :slightly_smiling_face:

xo’

Vraag 't aan je kapper, die kan dat beter beoordelen, denk ik. ^^

Ik heb ook donkerbruine ogen en blond haar, en iedereen vind het mooi dus het kan wel :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook en ik vind het best mooi (klinkt ego, sorry)

ik had het vroeger heel erg en nu doe ik het bijverven. mn natuurlijke kleur is donkerblond, en ik doe nu elke keer highlights. Ik denk dat je het beste een paar keer naar de kapper kunt gaan en dan highlights doen.

Is één van de 7 schoonheden :wink:

dat is moooi, meisje op school heeft dat ook(niet geverfd)

Doen!!! Ik zou voor de highlights gaan! Dan ziet het er veel natuurlijker uit met je eigen haarkleur als basis.

het licht ook wel een beetje aan je huidskleur vind ik, als je gwn een blekehuid heb kan het naar mijn mening wel, maar met een getinte huid vind ik het er meestal niet uitzien

Ik heb lichtblond haar en donkerbruine ogen, staat leuk! Het is dan ook 1 van de 7 schoonheden ^^

Ja vroeger was ik echt witblond met donkerbruine ogen… Nu donkerblond en ook bruine ogen en ben er ook best blij mee. :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook. Maar ik zou eerst voor de Highlights gaan, je kan het daarna nog altijd verder blonderen.

Ik heb donkerblond met bruine ogen wil miss ook (ooit een keer) blondere highlights doenn

Nee kzou t niet doen vooral niet als t nu donker is. Een vriendin heeft dat gedaan en het lijkt echt heeel nep blond terwijl die kleur heel mooi is. Het staat gewoon niet. Maar misschiend at het wel leuk staat bij jou? Ga even bij de kapper langs!

http://www.supernatural.bz/images/Jade2.jpg

ik zou het gewoon in 1 keer gelijk helemaal doen.

zeker doen !!

dat heeft mn zusje ook

Als je erover twijfelt, kun je toch eerst van die verf kopen die er na 1paar keer wassen uit gaat?