bruine lowlights in blond haar

Hee,

ik heb dus blond haar en ik mag er bruine lowlights in laten zetten ( ik van voor lichtblond haar en een beetje achter wat donkerder haar )
ik ga het wel bij de kapper laten doen als ik het doe…
ik wil alleen weten; heeft een van jullie het misschien al eens gedaan? kennen jullie iemand die dat heeft &
zal het staan?
want ikb en bang dat het er misschien niet uitziet en dan is het permanent…

Als ik jou was zou ik het proberen met uitwasbaar spul… ik weet natuurlijk niet hoe je haarkleur nu is, maar straks staat het voor geen meter en zit je daar dan een tijdje mee…

Ik heb een keer low en highlights gedaan, in een keer zegmaar
de low lights vielen niet eens zo heel erg veel op, maar 't was gewoon net wat leuker/speelser ofzoiets zei de kapper
dus 't kan best hoor (: zal dan ook wel wat highlights erbij doen, denk ik…

je kan het idd eerst doen met een spoeling… kijken hoe het je staat!

mijn vriendin heeft het andersom en ik vind het niet zo mooi bij haar staan. ik wou eerst ook lowlights in me blonde haar maar ik heb me bedacht toen.
ik zou het eerst met spoeling proberen als ik jou was :wink:

ik denk dat het je leuk zal staan!
je kan het best gewoon naar de kapper gaan, en advies vragen!
ik heb zelf trouwens ook blond haar met bruine lowlights gehad, en vond dat eigelijk wel het allerleukste staan.

Whaha, aan die foto hebben we ook niet erg veel aangezien hij erg donker is xD

Ik zou dan voor zowel lowlights als highlights gaan, want volgens mij staat dat veel leuker.

Ik weet wel zeker dat het heel mooi zal staan! Geeft een beetje diepte in je haar.

Hee

Ik ben zelf kapster
en heb ook blond haar ik heb zelf krul en kastanje bruine lowlights door me hele haar je moet zeggen dat je gewoon dunnen plukjes wilt dan is het heel mooi!

Liefs

Ik vind het mooi als je het doet!
Ik zie het vaak gebeuren in style by jury en ik vind dat zo mooi.
Ik wil misschien ook hele donkere lowlights in mijn al donkere haar, maar dan zou ik niet meer kunnen henna’en en dan duurt het bij mij meer dan 3 jaar voordat ze eruit zijn (langzaam groeiend haar). In de tweede liet ik highlights verven, ik ga nu naar de vijfde en ze zitten nog in mijn punten. -.-"

Neuh ik zou geen spoeling nemen, is zonde van je geld.

Als je naar de kapper gaat, krijg je sowieso advies en kiezen ze een kleur die mooi bij je haarkleur aansluit :wink:

Hightlights met licht blond haar?
Gaat er niet uitzien kan ik je zeggen
maar lowlights zijn wel leuk

zal wel leuk staan

wat is verschil tussen lowlight en highlight? :laughing:

Als ik jou was zal ik niet voor bruin kiezen als lowlight maar meer donkerblond

Zoiets is mooi:

http://media.merchantcircle.com/29956104/blonde%20highlights%20pic%201_full.jpeg

ja dat is wel heel mooi hierboven ^^
alleen als je echt blond haar hebt, zal ik niet voor bruin gaan.
ik denk ook eerder voor donkerblond!

dat hierboven is echt supermooi!

Als je naar de kapper gat geven ze je sowieso advies daar. =)