Bruine laarzen - what to do with it?

Ik heb deze laarzen al een tijdje, maar ik heb geeeen idee wat ik ermee moet…
Misschien tips/ideeën?

http://img150.imageshack.us/img150/4125/hpim0626z.jpg

Ik vind bruine laarzen altijd mooi staan onder een donkere skinny en een wit shirtje

Kunnen heel mooi onder een jurkje of op een skinny!

Aantrekken bij een mooi nudekleurig shirtje, of iets met een parels ofzo? Beetje in die ‘romantisch/nude/vintage’ stijl

Broek, wit blousje, bruin giletje ofzo.
Of em… okergeel shirt x’D

Dankjee!

bij bruin/groen/rood achtige kleren? en zwarte laarzen onder blauwe/paars/zwart achtige kleren enzo. laarzen kunnen onder alles in de winter lijkt me :stuck_out_tongue: ze zijn een mooie kleur bruin en ze zijn lekker simpel. ze kunnen dus onder elke outfit met warme tinten =)

me 2

Wat een super vette laarzen! Anyway, donkere skinny ja, of zwart is ook erg gaaf!
Bruine laarzen kunnen altijd… :slightly_smiling_face:

Over een donkere skinny en onder een jurkje met donkere legging/maillot.
En voor de bovenkant bruine laarzen kunnen eigenlijk overal onder maar alleen niet onder een andere soort bruin vind ik.

OMG, ik heb precies die laarzen ook!
ik draag ze ook niet zo vaak nee,
maar als ik ze draag,
dan doe ik een okergeel truitje op een donkere skinny aan.
zwart kettinkje en misschien gilet?

xx.

succes dermee =)

Misschien een zwart jurkje, met een zwarte legging eronder. En dan wel combineren met bruine sieraden. :slightly_smiling_face:

met een donkere skinny een wit hempje en een zand/beige achtige kleur cardigan?

Iedereen roept donkere broek, dat is leuk, maar een normale of lichte broek kan ook heel leuk zijn!
Of je doet een (wijdere, hoeft niet persee) broek eroverheen. Dat klinkt suf, maar als je er gewoon een leuk lang vest bij draagt, of gewoon iets leuks, dan staat dat nog helemaal niet zo gek!

Ik zou gewoon een skinny aandoen (hoeft inderdaad niet donker te zijn, juist een lichte is leuker denk ik) en dan blouse met bruin riempje (haha dit zei ik net ook al bij iemand anders volgens mij, maar dat is gewoon wat ik erop zie;))

een lichte broekk, witte riem & bruin shirtje ofzo? met armbandjess?