bruine kleurspoeling of niet?

ik heb donkerblond haar en ik vraag me af of een bruine kleurspoeling mij zou staan?
en welk merk is dan het beste en het makkelijkst in gebruik? (ik heb het nog nooit eerder gedaan:P)
en wat doen jullie met uitgroei?
xxx

spoeling of verf?

ik zou geen spoeling doen… tenminste toen ik blond was werd bruine spoeling bij mij rood… en toen heb ik het geverfd en was het wel gewoon bruin!
maar weet niet of dit bij iedereen zo is?

Bij mij werd het ook rood! daarom vroeg ik ook ze spoeling of verf wilde doen.
Ik wil ook nog steeds mijn haar bruin verfen maar ben bang dat met verf van de drogist het ook rood wordt:( dus nu maar even sparen voor de kapper…
xx

Ik wil mijn haar ook bruin verven.
Alleen weet ik dat het niet gaat gebeuren, want als ik tegen iemand zeg dat ik het misschien bruin wil verven krijg ik gelijk te horen ‘neee!! dat moet je echt niet doen, je hebt zo mooi blond haar. daar krijg je echt spijt van, en je ziet zo weinig blond op straat!’ blablabla. maar oke, ik zit er wel aan te denken. (:

ik had gewoon verf gekocht bij de drogist, pak meestal die van 10 min, weet ff niet welk merk altijd? maar die pakte gelijk goed, werd mooi bruin:) durfde het ook eerst niet door die spoeling, maar toch maar proberen omdat het stuk goedkoper is dan bij de kapper:p

oke, maar ik heb donkerblond dus het is al een beetje bruin:P
maar spoeling vervaagd toch na een paar wasbeurten? en verf is toch permanent?
want voor hetzelfde geld mislukt het en zit ik aan een misluktte kop vast:P

Voor de meeste kleurspoelingen geldt dat het met een aantal (ligt aan het merk) wassingen steeds meer vervaagt, dus geen uitgroei. (:

ik had ook donkerblond en toch werd het rood…
ik zou een spoeling afraden, voor mooier resultaat verven, maar dan krijg je uitgroei en dat moet je bijhouden, wat je zelf wilt natuurlijk!

En als het mislukt met verf van de drogist kun je altijd nog even bij de kapper langs!
Maar spoeling raad ik heeeel erg af!

Ik heb nu ook gewoon een bruine “spoeling” erin zitten (bij de DA vonden ze het geen spoeling maar de kleur vervaagd wel). Ik heb er wel een rode gloed overheen maar dat hoort bij de kleur :")

picture if you want??? ik wil het resultaat graag zien om te kijken of ik het ook zal doen.

nog steeds geen foto:(
zwak hoor wel ons om advies vragen maar niet het resultaat laten zien

Nou zwak is overdreven, misschien blijft ze gewoon liever anoniem.

ja maar dan kan ze dat op z’n minst zeggen??

misschien kan ze niet online komen om bepaalde redenen? niet zo snel oordelen (:

nee ik vind het gewoon jammer…