Bruine armen en melkfles benen.

Heeft iemand anders dit ook?
Ik word er echt he-le-maal gek van!
Mijn benen worden gewoon met geen mogelijkheid bruin, maar de rest van m’n lichaam wel.

Lotgenoot meldt zich. Oplossing: zelfbruiner. Of foundation op je benen smeren, alleen krijg je dan misschien wel overal vlekken.

Heb ik ook, maar ik heb er geen moeite mee. Moeten mensen maar hun zonnebril opzetten als ik langs kom lopen :stuck_out_tongue:

Ja, zelfbruiner heb ik al eens geprobeerd, nu weer, maar nog steeds werkt het niet echt…

Ik heb het ook, maar ik ga me er niet aan lopen irriteren.

volgens mij heeft bijna iedereen dit. Is ook heel logisch aangezien je armen altijd in de zon zitten en je benen altijd verstopt onder een broek. Enige natuurlijke oplossing is dus korte broeken dragen en genoeg geduld hebben…

Ik wordt dus nergens bruin xD

Laatst riep iemand he melkbeentjes naar me, ik wou door de grond zakken, serieus…

Maak je je daar nou echt druk om?
Jeetje, wat zal het zijn als iemand ergere dingen tegen je zal zeggen, zul je dan dood gaan of zo?

Maak je niet zo druk, ze worden heus wel bruin. Ooit.

Ik heb het ook.
Nja eigenlijk is het best logisch…

Tsja, daar heb ik ook last van.
Al heb ik no rode armen en witte benen, faal.

Hebben heel veel mensen volgens mij, wat vaker kortere broeken dragen dan.

Ik heb me er ook gewoon bij neergelegd dat ik geen pigment in m’n benen heb en daar dus ook nooit bruin word. Tja, het zij zo.
Als je er echt last van hebt kan je misschien alleen je benen laten sprayen (in zo’n cabine, weet niet precies hoe het heet)

Je moet toch ergens beginnen? :stuck_out_tongue:

Ja dat had ik dus ook,
dus ik dacht, oh hoef ik mijn benen niet in te smeren,
en nu zijn ze kreeft, maar dan ook echt kreeft rood + mijn knieën.
Ik kan geen spijkerbroek of legging aan, moet een losse broek, zo’n pijn doet het.
Hopelijk trekt dat bruin bij… haha

Ja… ik heb dat ook maar ik ben zoiezo niet echt bruin. nou mijn rug, armen wel en dat is echt irri dat mijn benen dhan zo wit zijn…

Goed, nouja eigenlijk niet, om te weten dat meer mensen het hebben, echt zowat alle mensen bij mij op school zijn mooi bruin ;p

same here. wij hebben geen eens zon achter in de tuin, hij zit altijd bij de voorkant, alleen in de vroege ochtend is hij achter, dus zonnen zit er voor mij niet in. Ik zou gewoon zelfbruiner gebruiken, of zonnebank maar dat is uberslecht

Zelfbruiner, gebruik ik nu ook, lijkt gewoon niet te pakken op m’n benen haha ;p

zonnebank is net als een marshmallow: marshmallows zijn lekker als ze van zichzelf bruin zijn, maar niet als je ze onder de zonnebank legt! (denk ik dan) ik zou gewoon zelfbruiner gebruiken (pas het maar niet toe op dit zinnetje hierboven, marshmallows met zelfbruiner smaken denk ik ook niet geweldig) maarja.