Bruine afscheiding?

Weet iemand of dit heel slecht is, en wat ik nu moet doen?!

Titel hoeft niet zo schreeuwerig, let daar de volgende keer op.
En vertel is iets meer, ben je al ongesteld? Zo nee, dan is dit een teken dat je ongesteld gaat woden.

bruin is oud bloed.
woehoe gefeliciteerd je bent ongesteld.

Okee rustig maar.
Ben je al ongesteld?

uhmm, ik ben al twee x ongesteld geworden, maar er zat ook een klein beetje bloed bij. Maar ik weet haast zeker dat de rest geen bloed was!

is oud bloed. wat nu ook is losgekomen denk ik. waarschijnlijk word je nu weer ongesteld

Ja, maar als het eruit komt is het meteen bruin en ik ben 4 augustus voor het laatst ongesteld geworden…

in het begin ben je het erg onregelmatig. ik was het vroeger soms ook om de 2 weken, dan weer om de 9en. en oud bloed is bruin ja. maak je geen zorgen.

Een korstje op een plek word toch ook bruin?
Logica mensen, logica.

Maar ik weet haast zeker dat het geen bloed is…
Maar ik ga dalijk zwemmen, maar nu weet ik niet wat ik moet gebruiken!

Gewoon tampon in doen.

Wat zou het dan zijn? Poep? Dat komt niet daarvandaan. Het is echt oud bloed meid, en dat is helemaal niet erg ofzo.
Als je gaat zwemmen moet je gewoon even een tampon in doen.

Maar het is zo raar, omdat ik 3 dagen geleden dit ook al 1 keer had maar er daarna geen last meer van had. En bij ongesteldheid is dat toch niet?

Ik heb dat altijd voordat ik ongesteld word.

[nohtml][b][message=4042782,noline]Zonnebloempit schreef op 24 August 2009 @ 12:54[/message]:[/b] Maar het is zo raar, omdat ik 3 dagen geleden dit ook al 1 keer had maar er daarna geen last meer van had. En bij ongesteldheid is dat toch niet?[/nohtml]
Als je net pas ongesteld bent geworden dan is het gewoon nog heel onregelmatig. Als je pech hebt word je het dan eens per 2 weken, of misschien ook wel eens 2 maanden niet. Je kunt er nu nog helemaal niks over zeggen. Dat oude bloed hoort er gewoon bij, gaat over een aantal maanden ook vanzelf weer over.

Fijn.

als je een tampon hebt gebruikt dan ‘drukt dat het bloed naar achter’
en zo kan het zijn dat er met je afscheiding nog wat oude bloed resten naar buiten komen

tenminste, je bent nu niet meer ongesteld maar 2/3 weken geleden?
dat is dus volkomen normaal.

je moet absoluut geen tampon in doen, want er staat heel duidelijk in de handleiding/verpakking dat je die niet mag gebruiken om afscheiding op te vangen
ik denk dat afscheiding het lichaam schoonmaakt er eruit moet en dus niet moet blijven zitten in je lichaam, maar dat is maar een gok

gewoon goed afvegen, anders blijft het welaan je bikini zitten of verdwijnt het in het water

oké. Geen tampon dan maar.

Maar wat als het nu geen bloed is? Ik heb ergens gelezen dat als je bruine afscheiding hebt, je meteen naar de doktor moet…

[nohtml][b][message=4044068,noline]Zonnebloempit schreef op 24 August 2009 @ 19:25[/message]:[/b] Maar wat als het nu geen bloed is? Ik heb ergens gelezen dat als je bruine afscheiding hebt, je meteen naar de doktor moet...[/nohtml]
Het ís oud bloed. Wat zou het anders kunnen zijn? En het is helemaal niet erg dus je hoeft echt niet naar de dokter. Stel nou dat het over een maand nog niet weg is, dan kun je de dokter wel eens even bellen ja, maar waarschijnlijk is het zo weer weg.