Bruin worden

Heyy meiden,
Ik heb een probleem, of naja niet echt een probleem maar meer iets wat ik zelf wel graag zou willen
Want ik ben namelijk heeeel wit en ik heb rood haar (aka ik word dus niet bruin).
En de zomer komt er dus alweer aan en het zou wel lekker zijn om dan wel iets getinter te zijn.
En ik heb juist als probleem dat ik alleen maar sproeten krijg en dus niet egaal bruin word zegmaar.
Ik weet dat ik niet de enige ben dus ik vroeg me af of iemand tips heeft om alsnog voor mij als moeilijk geval bruin te kunnen worden, en dan bedoel ik niet met een neptint enzo weet je wel, gewoon natuurlijk bruin.

Commentss! xx

Natuurlijk bruin worden gaat denk ik niet en ik weet niet of je huid tegen de zonnebank kan , maar misschien gewoon bronzer gebruiken of zo een spray tan ??

Even googlen op een goedkope maar effectieve bruiningsbodylotion

Pas wel op met wat je doet, want wanneer het er fake uit gaat zien ziet het er zo fake uit :cold_sweat:

Ik denk dat meisjes met rood haar en een witte huid juist heel mooi zijn.
Zelf heb ik erg blond haar en mijn huid wil alleen wit worden.
Maar als je het langzaam opbouwt met de zonnebank en veel in de zon.

En sproeten zijn toch ook niet lelijk?

Ik vind een witte huid juist mooi bij roodharige. Mooier dan gebruind. Maargoed dat is mijn mening. Verder, wat je ook doet, wees alsjeblieft voorzichtig met je huid. Je hebt een lichte huid dus die kan wat minder UV straling hebben. Smeer je goed in, ook onder de zonnebank!

Olie op je huid smeren als je op het strand bent, of ligt te zonnen, daardoor word je sneller bruin en krijg je een supermooie kleur. Nadeel ervan is dat de kleur wel wat sneller weggaat.

Als je rood haar en witte huid hebt kun je volgens mij niet echt “bruin” worden… alternatief is inderdaad een goede zelfbruiner denk ik.