Bruin worden zonder naar het strand te gaan en wat moet ik aantrekken?

Ik ga in de zomervakantie naar het land waar ik vandaan kom (ik wil liever niet zeggen waarnaartoe ivm privacy) we gaan niet naar het strand aangezien dat minimaal 9 uur rijden is en aangezien ons budget dit jaar niet genoeg is daarvoor. In de stad waar ik vandaan kom zijn mensen eigenlijk heel ouderwets, wanneer je een kort broekje of een jurkje aantrekt kan je niet 5 minuten normaal over straat lopen… vorig jaar dacht ik ik doe lekker wat ik zelf wil en trek lekker zelf aan wat ik wil maar zelfs ik vond het super vervelend en irritant, iedereen op straat keek me aan net of ik een alien was en ik hoorde steeds mensen praten… Daarom wil ik dit jaar kleding aantrekken wat niet echt kort is alleen ik heb geen idee wat… Lange jurken heb ik zelf al in gedachten maar om daar met een spijkerbroek rond te lopen wanneer het meer dan 38 graden is… shirts met korte mouwen kunnen gelukkig wel gewoon. Alleen aangezien ik er 4 weken blijf wil ik niet dat alleen mijn gezicht en armen bruin zijn en de rest van mijn lichaam wat lichter. Vorig jaar bleef ik ook 4 weken toen was dat dus ook gebeurd, we gingen een weekje op vakantie en toen werd ik gelukkig wel even bruin. Om in Nederland naar het strand te gaan heeft ook niet echt nut voor mij aangezien ik daar niet echt bruin van word (terwijl ik zelf eigenlijk binnen een week al super bruin word)
Dus mijn vraag aan jullie is; wat voor soort kleding kan ik aantrekken? en hoe zorg ik ervoor dat ik overal op mijn lichaam even bruin word…?

ik zou dingen als luchtige maxi dresses ofzo aan doen, en misschien kan je in je bikini zonnen in de tuin of balkon?

nog meer tips?x

Misschien jurkjes met een gesloten hals?
Ik zelf heb bijvoorbeeld deze:

En verder zijn er vrij weinig opties als je enigszins bedekt wilt blijven. Want je kunt wel een broek tot op de knieën dragen met een shirtje, maar daar wordt uiteraard niet je hele lichaam bruin in.
Dus dan kun je misschien beter bij de locatie in je bikini zonnen en je verder gewoon kleden in ‘bedekkende’ kleding.

superleuk jurkje! van waar is die?

Ik denk dat er niks anders op zit dan je gewoon normaal te kleden en dit jaar maar niet volop bruin te worden. Proberen nu zoveel mogelijk zon te vangen in Nederland en als je terug komt ook nog zon vangen.

Bruin zonder zon crème kopen bij de drogist. Geleidelijk insmeren en niet te dik(anders wordt je oranje), dan krijg je ook een bruine tint over je lichaam. Ik gebruik die crème ook altijd voor mijn benen, omdat mijn benen in de zon amper bruin worden. Werkt uitstekend!

zelfbruiner inderdaad. Is de zonnenbank geen optie?

Is van Jane Norman!

zonnebank durf ik echt niet in te gaan… ik heb op zich van mezelf al een kleurtje hooor maar als ik dan terug kom in nederland en korte dingen wil dragen dan zie je opeens dat de helft van m’n benen wit en de andere helft bruin is vandaar… zelfbruiner vind ik zelf niet fijn om te gebruiken omdat het al snel mis kan gaan en het er snel heel nep uit ziet vandaar

Dan ben je door je opties heen denk ik.
Ik vind dat je je op vakantie wel moet aanpassen naar het land. Als het daar niet gepast is om in iets korts te lopen vind ik ook niet dat je dat dan eigenwijs toch moet doen. Goed van je dat je hier dus wat anders voor wil bedenken.
Maar dan zou ik toch voor de zonnebank of zelfbruiner gaan, meer opties zijn er niet echt.
Tegenwoordig zijn er hele goede zelfbruiners, ik vind alleen de nederlandse producten echt oranje troep (loreal, nivea etc). Ik gebruik zelf de mousse van st moriz en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, van die wordt je ook echt bruin en niet oranje