Bruin onder de zonnebank

Hallo meiden,

Aangezien we weer richting de winter gaan wil ik graag mijn nog lichtbruine huid toch zijn kleur laten behouden. Nu ben ik zelf nooit zo fan geweest van de zonnebank, omdat ik er nooit veel tijd voor had. Maar toch lijkt dit voor mij de beste oplossing. Zelf hou ik namelijk totaal niet van de bruine kleur die je krijgt uit zelfbruiners.
Weten jullie misschien producten die voor onder de zonnebank goed werken om je bruine kleur te behouden of misschien zelfs te verbeteren?

nee, ik blijf lekker bleek :stuck_out_tongue:

GA NIET ZONNEBANKEN!

Dat is echt zo gevaarlijk.
De zonnebank staat in de hoogste catagorie van giftige dingen. Mede in deze catagorie staat mosterdgas.
Je kan dus net zo goed mosterdgas inademen als onder de zonnebank gaan, je gaat er beiden dood aan.
Klinkt misschien als een doemscenario, maar het is echt heel gevaarlijk.

zonnebank is echt heeeeeel slecht…, ik ben wit van mezelf en trots erop! haha

ik doe het ook hoor, soms, zo 1 x in de 3 weken ofzo, zodat ik toch niet hélemáál bleek ben

bleek is in.
Jij krijgt dalijk huidkenker en rimpelt eerder.

heel regelmatig zonnebanken is niet slecht, alles wat je te veel doet/neemt/wat dan ook is slecht voor je. als je veel onder de zonnebank ligt krijg je een schijtkleur.

Ik ga 1 x per maand ofzo.
's Avonds scrub ik eerst, dan douche en dan daarna insmeren met vochtinbrengende lotion → dode huidcellen gaan dan weg… Als je dan onder de zonnebank gaat, scrub je de kleur er dus niet gelijk vanaf… omdat de dode huidcellen al weg zijn.

het is bewezen dat je door de zonnenbank 75% meer kans op huidkanker krijgt.

Zonnebank is heel erg schadelijk!
Ik doe er niks voor om bruin te worden in de winter, eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

wil je er zo uit komen te zien?

http://petersbloghutten.web-log.nl/mijn_weblog/images/_42263250_mandy1.jpg

sexy

hahaha daar ga je echt niet dood aan hoor. het is inderdaad gevaarlijk, en je kan evt doodgaan aan de kanker die je ervan KAN krijgen maar van deodorant krijg je ook kanker zeggen ze.

Ik wil juist iets lichter worden, want in de winter vind ik sunkissed niet mooi x’]

Wees blij.
Ik ben nog bruin, heel eng maar van de zomer en witter word ik niet meer.
Echt irritant en lelijk.

ik ben super bleek in de winter, iedereen vraagr dan of ik ziek ben
maar ik ga ook wel eens onder de zonnebank, gewoon 1x in de maand ofzo
dat het wit er gewoon vanaf is, want anders ben ik net een lijk haha

Ik ga af en toe onder de zonnebank, zo’n 6 à 7 keer per week…

Heb nog even een fotootje gemaakt

http://www.appelogen.be/wp-content/images/lekker-zonnen.jpg

ಠ_ಠ why?

Mwah, ik ga altijd onder de zonnebank van mijn Oma.
Die dateert nog uit '40/'45 waarbij je je nog moet omdraaien omdat de lichten alleen van de bovenkant komen.
Enfin, 1 keer in de maand 20 minuten voor, 20 minuten achter.
Ipod in, onderbroekje alleen nog aan en lekker wegdommelen tijdens de warmte.
Ik doe 't niet meer, vanwege tijdgebrek en de UV-straling is toch niet zo goed voor de huid. En zonnebank kleurtje is ook ugly.