Bruin of blond?

Hey, allemaal!
Ik ben mijn haar een beetje zat en wil eens een uitdaging en wat nieuws.
Dus ik wil me haar graag donkerder maken, het donkere bruin vind ik altijd erg mooi en klassiek staan zoals Olivia Palermo (The City) had. Of een licht bruine kleur, maar in ieder geval wil ik iets anders.
Dus blond of bruin?

Dit ben ik:

http://i39.tinypic.com/e8r91c.jpg

Je kan het wel hebben den ik, maar ik vind wat je nu hebt ook mooi.

Licht- tot middenbruin zou jou wel mooi staan; echt donkerbruin zou ik niet doen als ik jou was.

Ik vind dit mooi, maar als je het echt bruin wil zou ik het niet echt donker bruin doen… En ook geen kastanje.

Wauw! Jij hebt echt prachtige haren. Maar ik had ook zulk soort haar, ook blond en lang. Nadat ik het bruin geverfd heb, is het helemaal afgebroken (ja, ik heb het goed verzorgd met verschillende maskers etc.). Dus ik zou er eerst maar goed over nadenken. Als je het echt heel graag wilt, begin dan met spoeling, en nog niet meteen met permanente haarverf!

Ik heb er overigens wel heel erg veel spijt van nu.

Bedankt, allemaaaal! Ik laat de kapper me nog wel even informeren, en begin inderdaad niet met permanente verf, maar ik wou toch wat meningen horen van andere meiden. (=

Ik denk dat bruin mooier is, maar dat komt ook deels omdat ik niet van blond haar hou :’)

Maar maak het inderdaad niet te donker, dat past waarschijnlijk niet meer bij de rest van je gezicht.

Wauw, echt mooi haar
Ik zou zeggen probeer het, ik heb het ook gedaan en heb het nu al een jaar ik heb het gespoeld want dat is beter dan verven geloof ik. En ik wil het ook niet meer blond want dit staat veel beter. :slightly_smiling_face:

Mooi haar heb je, ik denk dat bruin je echt goed gaat staan

Ik zou zeggen bruin! :slightly_smiling_face:

ik denk blond, maar ja ik was ook blond en ben nu bruin en dat staat zoveel beter. iedereen om mij heen vind het goed staan. maar ik zou naar de kapper gaan en daar even vragen of het goed zal staan of niet, zij hebben er verstand van.

caramel bruin? goudblond mischien?

dit zou je denk heel leuk staan!

http://i51.tinypic.com/20tqqs5.jpg

Eens met Chanelno5

Denk hetzelfde als Chanelno5 : )

^denk ik ook!

Omdat je wenkbrauwen donker zijn denk ik dat donkerbruin je ook mooi zal staan.

iedereen zegt wat anders hihi dan weet je het nog niet;p maar ja… je kan het allebei hebben !
liefs.

Gouddonkerblon. Maar ik denk dat Caramel het leukst is

Ja dat!
en inderdaad caramel bruin, of misschien wel caramel blond!
denk alleen juist wel dat donkerbruin je leuk staat!

Doe je een beetje er tussenin.
Kastanjebruin.