Bruin of blond?

Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik nou liever bruin haar of blond haar wil hebben. Ik ben van nature een blondie, wel donker blond, wat ik dus óók niet mooi vind. Ik heb liever licht blond of licht bruin haar. Nu zit ik er dus aan te denken om met mijn 15e/16e mijn haren licht bruin te gaan verven, alleen ik weet niet zeker of ik het moet doen.

Foto is verwijderd, geen zin om herkend te worden!
Bedankt voor reacties (:
(dit topic mag verwijderd worden)

Hmm bruin vind ik net iets te, ik denk dat iets in het midden mooi zal staan

Ja het lijkt inderdaad erg donkerbruin, maar mijn beeldscherm is ook vrij donker want op mijn moeders laptop was het lichtbruin dus ik dacht, dan post ik deze maar gewoon (:

op de foto vind ik blond mooier, maar dat zou natuurlijk anders kunnen zijn in het echt. Als ik jou was zou ik een spoeling nemen, dan zit je er ook niet voor eeuwig aanvast :stuck_out_tongue:. En als je het dan heel leuk vind kan je het daarna altijd nog echt verven.

Ik denk dat highlights ook wel leuk staan?

Hmm ja (:
ik denk dat ik er wat lichtere highlights in laat zitten, en als ik het op me 16e (ben nu veertien) nog steeds wil, begin ik met spoeling ^^ dank jullie wel =D

ik zit ook al een poos met hetzelfde probleem , verf me haar ook al vanaf dat ik 14 was ofzo…
ik heb zelf ook donderblond haar, maar wou toch wat anders dus dan weer licht blond , dan licht bruin , dan donderbruin.
maar ik ga nu toch weer terug naar me eigen haarkleur haha
hier heb je nix aan haha

en een kleurspoeling is ook een goed idee , dan kan je teminste zien of je het leuk vind. en zo niet kan het er nog weer uit… :zipper_mouth_face: