bruin haar wil weer blond help :(

hee meiden,
ik heb altijd mijn haar blond gehad en nou heb ik het een paar weken terug naar bruin geverfd.
me kapper wou het eerst niet doen omdat die dacht dat het niet zou pakken omdat ik het zo VAAK geverfd had !
iedereen vind me haar moooier zelfs op het werk zeggen mannen dat me haar echt heel mooi is met bruin.
Alleen me moeder vind blond mooier en ik zelf ook …
i love blond.
maar als ik iets wil doe ik het gelijk maakt me niet uit hoeveel geld het kost alleen nu heb ik spijt !
ik wil me haar blond! en allemaal krullen erin laten zetten alleen ik durf het niet
zou ik eerst me haar met highlights laten doen en daarna steeds meer?
wie heeft er ervaring mee…
ik kan geen pakje verf kopen want dan gaat de kleur fout denk ik .,.

Als je kapper het weigert te doen , ga je toch naar een andere kapper :] Als je het maar niet zelf doet want dan gaat het zeker fout!

Hee, ik had het zelfde.
Ik was ook altijd blond, en verfde het altijd blonder. Toen wou ik eens bruin proberen. In het begin vond ik het wel leuk, kreeg er ook veel complimentjes over, maar ik vond blond veel meer bij mij passen.
En heb 't toen gewoon weer blond geverfd. Ging best wel goed. Had eerst wel beetje groenige gloed, maar alleen als je goed keek.
Maar dat bruine was bij mij er al een beetje uit, aangezien ik met mijn bruingekleurde haar 2 weken naar Italië ging, dus toen was het wel weer wat lichter geworden.
Misschien gewoon proberen? Op de zijkant van de kleuringspakjes staat vaak wel hoe het wordt als je haarkleur nu bruin is.

Highlights. naar 3 keer is je haar blond met bruine plukjes nog. maar laat er wel voldoende tijd tussen. ontkleuren is ontzettend slecht

ik heb precies hetzelfde probleem.
ik ga volgende week donderdag highlights erin zetten, het is nu wel een stuk minder bruin en heel licht eigenlijk maar de kapper wil 't nog steeds niet blond maken omdat ze bang is dat het fout gaat, ik vertrouw d’r.
maar ik kreeg de tip om m’n haar met citroen te wassen, omdat je haar daar ook lichter van schijnt te worden.
en ik ben met een soort go blonder gedoe m’n haar aan 't insmeren haha.

Nou, zoals ik al eerder zei, had ik ook mn haar van blond naar bruin gekleurd, en daarna weer naar blond. Prima gelukt. Hier foto’s;
Vlak voordat ik het van bruin naar blond ging kleuren;
-
Maarja, het zal bij iedereen wel anders uitvallen, alleen ik vind het onzin (vanuit mijn oogpunt) dat ze daar bij de kapper zo moeilijk om doen.

het klopt wel bij de kapper dat ze het niet in een keer willen doen.
Ik heb het zelfde probleem ik doe nu steeds highlights zodat het later echt blond kan
Maar als je nu gelijk blond gaat heb je al heel snel dat het erg geel kan uitvallen.

Ik had vannacht gedroomd dat ik blond haar wou hebben en de rest er om heen was vaag maarja :angel:

up dus, ik weet er niet zo veel van :angel: