Bruin haar + piercing?

Hee, ik wil al heel lang mijn haar verven, maar ik weet niet welke kleur. Bruin (hazelnootkleurig) of lichtblond? Ook wil ik mijn haar in een ander model, maar ik heb geen idee hoe. Heeft iemand hier ideetjes?

Ik wil ook erg graag een lippiercing (een ringetje) rechts in/door mijn lip.
Wat denken jullie zal mij het best staan?

Need your help!
Tnx!

http://i32.tinypic.com/25swsq8.jpg

http://i31.tinypic.com/2d7zvc0.jpg

http://i31.tinypic.com/3089ts9.jpg

Plaats een foto en niet deze vage rare mail URL…

Haha ik dacht eerst dat het erom ging of bruin haar of een piercing bij elkaar zouden staan :'D

je foto’s doen het niet :’)
Maare, upload ze op tinypic.com imageshack.us ofsoo ;p
en plak de url hier

Je moet je foto’s uploaden op Tinypic.com, en wanneer je dat hebt gedaan moet je kiezen uit een paar links. Je moet de link nemn waar IMG voor staat,en die plak je gewoon in je bericht :slightly_smiling_face:

inderdaad:)en dan keuren wij wel of het zou staan:D

kunnen jullie ze nu wel zien?
ze zijn nu volgens mij heel groot…

Van die piercing bij jou ben ik niet zo’n groot voorstander…

Mag ik weten waarom niet? :'D
En mijn haar?

als je een piercing neemt zoiezo geen ringetje, dat zal niet staan denk ik. en je haar lijkt me bruin wel staan hoor

Verven lijkt me wel leuk ja (:
maar voor die piercing… hmm weet niet, omdat ik verder niks van je stijl weet.
Je kan ook een ringetje van een oud kettinkje, armbandje of van een sleutelhanger erafhalen en dan openbuigen met een tangetje en dan aan je lip hangen xD klinkt vaag maar zo kan je wel zien of het bij je past

Ik denk dat het je niet staat zo op het eerste gezicht.
Heb je al eens bij jezelf gekeken of het stond? Ik deed dat vroeger altijd met oude oorbel ringetjes.

Je haar…als je het donker doet, zit je met je lichtere wenkbrauwen.
En ik zou een wat rechtere pony nemen.

Jaa indd je moet een rechtere pony nemen dat staat leuker denk ik,
ik zou als ik jou was in in ieder geval geen bruin haar nemen krijg je vast spijt van.

Je kan ook een paar donkerdere higlights in je haar doen is ook leuk!

succes er verder mee :dancing_women:.

laat je haar groeien, niet verfen en ook geen piercing.
vind ik .

Ik heb al eens een rechte pony gehad, maar mn moeder zei dat ik daar een boos gezicht van kreeg xD

Bedankt iedereen! :'D

Ik denk dat donkerbruin je wel gaat staan, maar dit is ook wel mooi.

En ik zou geen piercing doen, maar dat is omdat ik piercings niet zo geweldig vind.

Bruin zul je wel aankunnen, maar ik zou eerlijk gezegt geen piercing nemen. Als je er dan toch eentje wilt zou ik een bolletje nemen.

hazelnootkleurig? vind ik zelf een beetje saai. Dan moet je er wel verschillende high/lowlights doordoen.

maar wat heeft die lippiercing ermee te maken? Of het je zou staan?
Persoonlijk vind ik van niet, want op die foto’s ben je nou niet echt een typ daarvoor xD

zal je misschien wel staan.
maaar piercings in het gezicht vind ik zowieso NOT DONE .
't is gewoon gezichtsverminking .

okay, wait. ik heb een foto gemaakt met een stuk ijzerdraad (moet een ringetje voorstellen) in mn lip xD

piercing - niet doen!
haar verven - misschien bruin, maar vergeet dan niet om je wenkbrauwen mee te verven xd. (als dat kan, geen verstand van)