bruin haar oplichten kamillethee

hoi meiden,
ik heb bruin haar met highlights en wil het nog wat blonder,
werkt citroensap of kamillethee ook op bruin haar met hightlights om het wat op te lichten? ik weet dat ik ook gewoonnog meer hightlights kan laten zetten maar dan moet ik weer betalen gehe. dus kan het misschien zo op de natuurlijke manier?
bedankt.

Hey meid ik heb gehoord dat citroensap wellicht een beetje zou helpen, maar de zuren tasten je haar aan dus dat is geen aanrader. Misschien een lichte spoeling? Er zijn ook budget merken bij de kruidvat. Kijk even rond zou ik zeggen :wink: .

Citroensap NIET op bruin haar doen! Dan wordt het geloof ik groen of oranje ofzo, maar niet zoals jij het bedoelt (neem ik aan).

haha oke dan zal ik dat niet doen(:
maar zoals er staat heb ik beetje middenbruin haar met highlights en het liefste wil ik het weer donkerblond( dat is mijn eigen haar kleur ik het bruin geverfd en nu wil ik het weer beetje blond blabla) maar bij de kapper is het best duur .
weet iemand dan ook een goede verf die je kan kopen bij de drogist om het toch weer donkerblond te maken of ieder geval wat lichter. of moet ik dat dan toch maar echt bij de kapper laten doen?

Ik denk dat je toch het beste naar de kapper kan gaan, hoor. Tenzij je al goede ervaringen gehad hebt met verven. Het is namelijk redelijk moeilijk om van donker haar naar lichter haar te gaan. Vaak moet je het dan bleken. Maar ik zou niet weten of dat voor jou ook van toepassing is.

en goeie vraag ! maar wat ik mij ook afvraag is …
wat zou er gebeuren als ik ( ik heb bruin haar ) kamilleshampoo gebruik :slightly_smiling_face:

Een natuurlijke manier ken ik niet, maar ik ging van bruin naar goudbruin/blond met bleken, maar wel met slechts 3% waterstofperioxe. Dit is het minst geconcentreerd en het minst schadelijk. Dit heeft me een maand geduurd, omdat ik met de kam het bleek-mengsel er doorheen kamde, daarna een weekje goed maskers en olie op je haar aanbrengen. Vervolgens heb ik dat zo nog 3 keer gedaan. Door steeds olie en maskers op je haar te doen kan het sneller herstellen voor de volgende bleeksessie. En mijn haar is echt niet droger of doder dan toen het zo donker was;) PS ik heb het gewoon zelf gedaan, stukken goedkoper! Met een fles waterstofperioxide en blondeerpoeder was ik 10 euro kwijt en heb nu nog over:P

http://i59.tinypic.com/2v2jq4o.png

Jeetje wat ben jij mooi!^Omg je haar is ook pretty