bruin haar+ bleek ; tips

hee!
ik heb net mn haar bruin geverfd en ik had vanzelf dus een beetje rossig haar (+sproeten) en beetje bleke huid (niet heel bleek hoor) maar nu vroeg ik me dus af wat mooi staat(kleur kleding etc) bij bruin haar en me niet bleker doet lijken.

hebben jullie tips?
xxx

ALLES, echt, ALLES. Ik vind het zó prachtig gewoon, donker haar en lichte huid. Damn :'D

Ik ben het helemaal met hierboven eens (naam vergeten :flushed: )!! Het is zo super mooi en je hoeft je geen zorgen te maken over dat iets niet staat :wink:

1 vraagje:
Ben je het zelf op je profielplaatje en is het daar al geverfd?

Stuur anders even een foto aub ^^
Dan is het wat makkelijker…

Ik heb dat ook, ik heb bruin haar en een witte huid, nouja weinig pigment.
Eerst vond ik het niet mooi, maar op een of andere manier vind ik het steeds mooier worden.
En met kleding draag ik gewoon alles hoor! Ik weet dat zwart je nog bleker maakt, maar alsnog draag ik het.

Zelf heb ik ook een best beke huid & ben ik van nature brunette en ik vind alle kleuren wel leuk staan ;p
Alleen heeft m’n lichaam een brons-achtige kleur en vanaf m’n hals is 't spierwit ;s
Geel & Bruintinten staan heel leuk & Makeup verkies is blauw, groen & lila kleuren :slightly_smiling_face:

hah dat is als ik (:
I love it!
je kunt veel dragen vind ik,
maar echt een precieze omschrijving van alle kleuren kan ik je niet zeggen

ik denk alles wel, ik vind het heel erg mooi staan meestal!
ik wil ook wel bruin haar maar ik mag het niet verven en ik denk ook niet dat ik het doe want dan krijg ik er misschien nog wel spijt van =p.
maar het is heel mooi en je kan bijna alles wel dragen