Bruin geverfd haar rood verfen.

Hey iedereen,

Ik heb nu een tijd lang mijn haar bruin (kopergoudbruin) geverfd. Maar ik wil het nu heel erg graag rood verfen. Mensen tips? ik heb namelijk weinig zin om geld te verspillen als het niet pakt of groen word enzo. Of is de kapper in dit geval toch echt de enige optie? Alvast dankjewel!!

Ligt eraan wat voor kleur rood het is. Kan niet veel mis aan gaan. Rood is alleen wel een kutkleur.

kan gewoon, bereid je alleen wel voor op heel vaak je uitgroei bijverven.

Rood is indd een lastige kleur… gelukkig ben ik donkerblond… ik denk dat ik het eerst maar semi permanent probeer! En dankje wel! ^^

Ik denk eigenlijk niet dat rood op bruin pakt, je krijgt volgens mij alleen een rode gloed. Tenminste dat had ik toen ik van bruin naar rood wou, maar het lukte bij mij ook al niet van blond naar rood toen werd het paars. :flushed:

Het is echt een verschrikkelijke kleur om te verven en als je haarschubben maar een klein beetje open staan pakt het al niet…

ik raad jou aan kleurshampoo van schwarzkopf te kopen en dan in de kleur mahogany, en langer laten intrekken dan moet. Zo krijg je rood haar, had ik ook gedaan en veel positieve reacties. (kun je waarsch bij kruidvat oid kopen)

Hoe lichter de haarkleur, hoe beter het pakt.
Als je echt fel rood wilt hebben, zou je het eerst moeten ontkleuren.
Ik zou dit zowieso bij de kapper laten doen.

Zoals ze zeggen als je felrood wilt best laten ontkleuren .
Denk er wel aan rood is een trut om terug uit je haar te krijgen ! Rood pigment is héél sterk

^daar kwam ik achter ja. Ik had een kleurshampoo, zou na 24 wassingen er uit moeten zijn. Het vaagde wel een beetje maar nu zelfs na al die wassingen zit het er nog wel in, in de zon zie je al helemaal ongelovelijk goed die rode gloed. maar het lukt me niet aan mijn moeder uit te leggen dat het geen kwaad kan als ik het weer bruin maak door KLEURSHAMPOO…

Je blijft een rode schijn hebben hoor, je wilt niet weten wat ik allemaal heb moeten doen om mijn rood eruit te krijgen :’)
Ontkleuren + een askleur overdoen (asblond) dat neutraliseert het blond , maar als je van plan bent om dat ooit de doen laat je adviseren bij een kapperwinkel , want door sommige combinaties slaat je haar blauw/groen uit . Maar nu is het eindelijk weg!

robijn rood van pollycollor ofzo bij de kruitvat

wauw wat een antwoorden!

Ja ik heb het dus een keer rood geverft en dat pakte dus niet. :slightly_smiling_face: ik bedoel gewoon “ginger” :slightly_smiling_face: maar als het zo lastig is om weer eruit te krijgen ooit is het denk ik een minder goed idee… :cold_sweat: