Bruin/gele afscheiding?

Hallo,
Ik zit met een probleempje! Ik heb bruin/gele afscheiding. Dus heb ik een beetje gegoogeld en ik las dat het niet normaal is. Ook ben ik rond mijn 10/11de ongesteld geworden en sindsdien is het heel onregelmatig en nu ben ik hel al een jaar niet meer geweest (ik ben 14). Moet ik nu naar de dokter of niet?
Btw. heeft iemand hier ervaring mee?
X Marjelle.

ik zou naar de dokter gaan als je al een heel jaar niet meer ongesteld bent geweest.

Ik heb het ook een jaar niet gehad en toen kwam het opeens terug. Zegmaar mijn tweede ‘eerste keer ongesteld’. Ik ben ook heel vroeg voor de eerste keer ongesteld geworden, geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

Oh maar ik zou wel naar de dokter gaan voor je afscheiding, dat is dan weer wel vreemd :stuck_out_tongue:

volgensmij, is dat oud bloed maar ik weet t niet zeker

je kunt het beste gewoon ff naar de dokter gaan anders!

Omg lol ga naar de dokter

ik zou langs de huisarts gaan.

hmmm ik heb ook zoiets… maar bij mij is het altijd na een avond feesten. als ik dan echt heel veel alcohol op heb enzo dan wordt ik s’ochtends wakker en dan heb ik vaak wit spul in mijn haar zitten. het is een beetje kleverig ook… wat kan ik hieraan doen?

ik heb het hier over hoofdhaar

Uuuhm, is dat niet toevallig kwakkie van iemand op dat feestje?

Heb je niet gewoon roos? Ik heb een gevoelige hoofdhuid (geen roos!) en kan zo een stukje hoofdhuid van m’n hoofd “afschrapen” en dat is ook een beetje kleverig maar wel crèmekleurig, misschien is dat het? Mijn kapper vertelde dat dit komt omdat ik een hoop haar heb (krullend en dik) waardoor mijn hoofdhuid niet genoeg zuurstof krijgt soms.

daar moet je nooit op googlen meid… die resultaten kloppen bijna nooit…
Maar naar de huisarts gaan is misschien wel eng, maar hij heeft toch een geheimhoudingsplicht en heeft meer van dat soort dingen gezien!

dus ik zeg: ga naar de huisarts :slightly_smiling_face:

dat zal het bij mij ook zijn! ik heb namelijk ook heel dik haar.

Als je het niet vertrouwt, zou ik maar even naar de huisarts gaan!