Bruin -> Blond

Ik heb dat al een keer gedaan van bruin naar blond, bij de kapper gedaan ontkleuren en blond er in enz enz. Maar toen in de kapperzaak leek mijn haar schitterend, totdat ik thuis kwam… Ik keek in de spiegel en ik schrok er zo erg van dat ik 3 dagen na die tijd weer naar de winkel gegaan ben en weer haarverf in me haar heb gedaan. Het was een stuk beter maar nog steeds lelijk, heb er genoeg geld voor uitgegeven, maar heb 2 week later het weer bruin gemaakt… Wat een verschrikking. Maarja mijn haar die is nu door de zon aan het oplichten, en is het nu licht bruin. Wat kan er gebeuren als ik nu naar de winkel ga een een pakje blond ophaal, ( tuurlijk word het dan niet gelijk die kleur ), maar licht het dan wel meer op? Iemand ervaring? ( trouwens mijn haar is niet dood, want dat zou je wel denken na zovaak verven)

meestal word het dan oranje, ik bn nu ook langzaam bezig om vn bruin nr blond gegaan. eerst veel hilights , toen een spoeling en heb er net een spray van john frieda in gedaan ,van go blonder!en ik zie nu al veel resultaat na 1x!

Algemeen Haarverf topic.

http://forum.girlscene.nl…ic/list_messages/167251/0

^