Bruin basic rokje

Hele domme vraag waarschijnlijk, want waarschijnlijk zeggen je dat ik er vanalles boven kan dragen maar ik ga de uitdaging aan.

Stel je voor, een bruin rokje (die ¤5 @ h&m) met zwarte panty, ballerina’s en zwart vestje… wat voor shirtje draag je er dan boven?
Al m’n witte shirts schijnen door en om daar nu een ander shirt onder aan te doen is me veel te warm…
Edit: oh en ik heb alleen een bordeau kleurig vestje en een zwart vestje xd en omdat het nog te koud is zonder vestje wil ik per se een vestje :grinning:
Ideeën?

Vraag ik me ook wel af eigenlijk :slightly_smiling_face:

ooh, heb je geen wit blousje, dat je er in kan doen? want een blousje is luchtig dus daar kun je best een dun hempje onderaan toch?

http://i39.tinypic.com/v2uyap.png

heb even voor je proberen te maken haha:)

Dan zit je ook weer met die lagen, ik krijg het snel warm :wink: Maar het is wel leuk ^^

en misschien geen vestje dan?

ik ben nogal een bleekscheet van mezelf xD dus als ik iets wits draag zonder vestje dan geef ik zelfs licht in het donker … met zwart sta ik aan de andere kant wel… heel vreemd…

of een rood shirtje? of zwart? of oranje? haha ligt er ook aan welke kleur je rokje precies… Maar idd, anders geen vestje als je t snel warm krijgt ?

het is een beetje taupbruin… ;o oranje heb ik niet eens en durf ik vast ook niet aan xD

waarmee maak je die tekening?
zooo mooi

op de H&M site, maar je kan ook op www.looklet.com

dankjee<3

gewoon een hempje onder je vestje…

Of zonder vestje een tuniekje aan…!