Bruiloft Rafael van der Vaart en Sabia 2 januari

Rafael van der Vaart is officieel nog getrouwd met Sylvie, maar dat weerhoudt hem er volgens geruchten niet van een bruiloft met Sabia Engizek te plannen.
Het Duitse blad Closer schrijft deze week dat Rafael en Sabia op 2 januari voor het altaar staan, melden diverse Duitse media.

De voetballer en de voormalig beste vriendin van Sylvie zouden hun bruiloft klein willen houden. Rafael en Sabia, die hun eerste kind verwachten, zijn volgens Closer van plan te trouwen in hun woonplaats Hamburg. Volgens de Duitse boulevardkrant Bild wordt de scheiding van Rafael en Sylvie op 4 december uitgesproken.

Het ‘sprookjeshuwelijk’ van de 30-jarige voetballer en de 35-jarige presentatrice spatte op nieuwjaarsdag uiteen. Tijdens een oud-en-nieuwfeest zou Rafael Sylvie in haar gezicht hebben geslagen. Sabia woonde het inmiddels beruchte feestje bij. Sylvie vertelde onlangs in verschillende interviews dat haar huwelijk met Rafael al langer wankelde.

Bron

Mooi man wat is het doel van dit topic?

ik denk dat dit beter onder het kopje nieuws en actualiteiten past.

En dat is waarom ik je topic ga verplaatsen, TS

laughing7.

OT: Ik snap eigenlijk niks meer van je ‘verhaal/nieuws’ maar oke ik snap het wel, maar wat wil je hiermee bereiken?

Wat is de vraag? Of we het vinden kunnen dat ze zo snel met een ander trouwt als ze nog maar net officieel gescheiden is? :slightly_smiling_face:

I dont get itt…

??

Interessant zeg.

Leuk voor ze toch? :slightly_smiling_face:

Nou, supertof voor je.

Laten we de volgende keer als Messi gaat trouwen ook een topic hierover maken. :")

Er trouwen wel vaker mensen

Nobody cares.

Klopt. :")

Als je vreemdgaat met de man van je beste vriendin dan … misschien. :grinning: