Bruidsmeisje

Ik ben op zoek naar een kleedje voor de trouw van een familielid. Weet er soms iemand een leuke winkel of online site? :wink:

Google → Trouwkleding (goedkoop) → leuke kleedjes.

Of bonprix. :’)

dank je

asos, bershka, topshop

Als gast of als bruidsmeisje ? voor bruidsmeisjes wordt dat meestal toch aangemeten en geregeld door het bruidspaar?

Mijn mama trouwt hernieuw want mijn ouders zijn gescheiden en dus heb ik een mooi kleedje voor haar trouw nodig. Ik ben niet echt het bruidsmeisje en ik mag iets anders kiezen dan de bruidsmeisjes. Dus ja…

het mag iets duurder zijn omdat het namelijk mn mama is

Als ik jou was zou ik dan op zoek gaan naar een speciaalzaak in feestelijke kleding. Je hebt van die winkels die echt gelegenheidsjurken verkopen, of een chiquer modewarenhuis. In Tiel hebben ze bijvoorbeeld Blijdesteijn die dure merkkleding en échte galakleding verkopen.

naar de gala/cocktail afdeling van de peek en cloppenburg! :slightly_smiling_face:

Ik heb deze van topshop voor een bruiloft in Italie;
http://www.topshop.com/we…goryId=203984&pageSize=20

Er staan echt veel mooie jurkjes op!

^trek je wit aan naar een bruiloft? :open_mouth:

heb je dat wel aan de bruid gevraagd? sommige mensen vinden dat heel onbeschoft en vinden dat wit alleen bij de bruid mag.

^Het is volgens mij lichtblauw-achtig :stuck_out_tongue: Ik zou ook geen wit aantrekken naar een bruiloft.

Wit op een bruiloft is gewoon een no go. Algemeen bekend.

Dat is toch geen wit! Het is een beetje een groen/blauw pasteltintje.

Ik heb deze gekocht bij Man at work

http://maw.liquifire.com/maw?set=image[3106.012.26619%20a]&call=url[file:142x218]

bedankt voor de reactie!!! :slightly_smiling_face:

ik heb eens gekeken en het was echt goed. :slightly_smiling_face:
Er staan echt veel mooie jurkjes op!

Nieuwe favoriet :slightly_smiling_face: www.trollieddolly.com - vind dit zelf een heel fijne site omdat de jurkjes allemaal wat langer zijn :slightly_smiling_face: Maar mss is het wel niet ‘feestelijk’ genoeg hoor :slightly_smiling_face:

Verder (als je wat te besteden hebt): www.modcloth.com
Andere engelse webshops: www.missselfridge.com , www.dorothyperkins.com

Vind dit zelf altijd een beetje onzin… als je nou met een sluier gaat lopen oké, maar in het ‘dagelijks leven’ draag je toch ook wel eens wit?
Weet dat ik er zelf ook drie keer over na zou denken om wit te dragen op een bruiloft, maar ik zou er zelf nooooooooooit moeilijk over doen en ik zou het ook heel zeurderig vinden als ‘de bruid in kwestie’ dat wel zou doen.

^vind ik niet :slightly_smiling_face: je weet niet wat voor een soort jurk de bruid aandoet,
en stel het is een kort jurkje die wit is, en jouw jurkje is ook kort en wit dan is dat mooi lullig voor de bruid.

zelfs met van die echte bruidsjurken vind ik het lullig voor de bruid want die hoort gewoon het meest op te vallen in het wit :slightly_smiling_face: maar stel je weet dat de bruid geen wit aan heeft ( 2x trouwen) dan vind ik het wel weer kunnen XD ( wel met toestemming van de bruid)