Brugmug

Hai!
Ik ga binnenkort naar de brugklas.
Hebben jullie tips om GEEN nerd te worden, te worden gepest of niet op te vallen :woman_facepalming: .
Ik ben een mode-meisje en ik loop met de mode mee (Arro??)
Ik hou (zie gebruikersnaam) van make-up.

thanx :kissing:

Wees gewoon jezelf…

Idd.

Maak je niet zo druk om hoe je je moet gedragen. Dán kom je juist raar over.

thanx voor al die snelle reacties(L)

brugmug die had ik nog niet gehoord xD

doe niet te veel make-up op, dat vind ik persoonlijk raar staan bij eersteklassers.
en zorg ervoor dat je tas er niet té vol uitziet, daardoor kan je ook gepest worden (vaak genoeg gezien bij mij op school)
naja wees gewoon jezelf [:

Inderdaad wat BBxx zegt. Je moet sowieso kleren dragen die je zelf leuk vind hoor, jammer voor al die niet ‘modemeisjes’, als je het zelf leuk vind maakt het toch niet uit wat anderen vinden (Y)

Koop een mooie [nep]leren tas bij bijvoorbeeld Invito, en geen Kipling of iets dergelijks. Bij mij op school hebben van de meisjes echt alleen de brugklassers een Eastpak of een rugzak. Geldt overigens ook voor van die PIP-tassen. Echt, hoe herken je een brugklasser in 2 seconden.

Sorry als iemand hier wel een Eastpak ofzo heeft, het kan leuk staan maar het moet bij je stijl passen, en zij geeft al aan dat ze niet buiten de boot wil vallen en dat ze met de mode meeloopt, vandaar deze tip.

hai HPfangirl,

Is Paul Frank dan okee???

ik heb 6 jaar met 'n eastpack rond gelopen, maar 't gaat gewoon om je zelf en niet om je tas, zolang je gewoon zelfverzekerd (en niet tegen 't arrogante aan) overkomt, dat scheelt al zoveel.

ik zou gewoon een eastpack doen. Of een leuke schoudertas. Maar je tas moet niet tegen je heupen botsen. Je moet je tas dus echt niet te laag doen. Gewoon op een gemiddelde hoogte.

Tjezusmina, wat is dit voor een topic?!
Het leuke aan bruggers is toch dat ze een megagrote tas hebben en niet van die hippe kleren dragen? Ik bedoel, je bent 12 ofzo…

hai iedereen, (alweer)
Denken jullie dat Paul Frank een goede tas is, of gewoon een Eastpack

hahaMiloe@

Als dit topic je niet boeit, reageer en lees dit dan niet…

je moet gewoon 'n tas nemen die jij leuk vind, of 't nou 'n eastpack of 'n paul frank of desnoods 1tje van de zeeman zolang jij je er maar prettig bij voelt.

Tuurlijk is dat zo, maar als ik haar post zo lees is ze niet zelfverzekerd, juist heel onzeker over wat ze aan moet enzo. Dus als ze er dan bijloopt als alle anderen is er geen reden om haar te pesten.

het boeit me wel, daarom reageer ik ook. Ik vind dat je je niet zo druk moet maken over het ‘erbij horen’. Je hoeft echt geen make-up te dragen en een hippe tas te hebben om erbij te horen. Wees gewoon jezelf, en niet degene die je zou willen zijn.

ik was vorig jaar een bruggertje…

zelf heb ik ook gewoon een eastpack hoor. maar je moet hem echt niet helemaal vol proppen en al je boeken, dan ziet iederreen echt meteen… Brugger!

Verder gewoon jezelf blijven enzo.

Ik ben het eens met hahaMiloe. Je moet je gewoon niet zo druk maken. En helemaaal niet speciaal een tas kopen omdat je er dan ‘bij hoort’. Doe gewoon wat je zélf leuk vindt. Anders gaan mensen alleen maar de persoon leuk vinden die jij ‘speelt’.