brugmug Style

hahah’ ja

Laten we zeggen dat een klasgenootje een keer tegen mij zei: ‘Kijk, daar komt vloerkleed binnen’, toen ik de kleedkamers van gym binnenkwam, dus echt goed zal het er niet hebben uitgezien.

altijd spijkerbroek, sneakers, kiplingtas, en altijd een vast wat dan half tshirt was. zegmaar gewoon een tshirtvest ofsoo haha. en dan heel warrig haar enzoo XD in de 2de werd het er niet beter op XD

2x een pony bij mij geknpt was wel mooi maar bleef NOOIT zitte :grinning_face_with_smiling_eyes: -.-’

hahahah"

hahaha de 1e was echt erg
make-up loos vormloze slecht gecombineerde kleding
met een mega rode met witte eastpack die propvol zat(durfde niet steedts naar de kluisjes) en wat ook een ramp was was mn haar had eerst lang haar maar toen dacht ik laat ik het tot een bobje knippen alla victoria backhem verschikkelijk

Make-uploos, met lange bruine haren die in de tijd nog druk krulde altijd in zo’n hoge staart en ik droeg altijd jurkjes. En ik had zo’n kleine eastpack rugzak die ik altijd te laag op mijn kont droeg en dan wipte dat ding zo heen en weer als ik liep. Oh wat ernstig als ik eraan terugdenk.
En ik liep altijd op allstars. Ik was een blije brugger.

Spijkerbroek, shirtje met leuke tekentjes ofzo. Nu hou ik meer van basic, felgekleurde shirtjes of shirtjes met een niet te drukke printjes.

Haar dat nergens naar zat. 1.35m. Een felrood tshirt met ‘woef’ en daaronder een wit tshirt met lange mouwen. Natuurlijk mijn prachtige Geox schoenen die kunnen ademen eronder.

Prachtiger dan dit kan gewoon niet.

Oh jeetje, dat was erg hahaha. Spijkerbroeken en dan shirtjes met teksten en al erop en mijn haar zat nergens naar. En toen begon ik volgens mij voor het eerst een beetje met make-up, lipgloss (bah) en oogpotlood (dikke lijn onder mijn ogen) en mascara. :’) En vaak vet haar en geen make-up op.

Mijn kleren viel wel mee, maar wel erg doorsnee. Maar mijn haar zat gewoon lelijk en geen make up.

Ik weet het niet eens meer… alleen dat ik een prachtige Kipling had :’)

Mijn kleren vielen ook wel mee maar mijn make-up zat vreselijk. Ik had klontmascara dus dat brokkelde af en dan was het helemaal zwart onder mijn ogen :grinning_face_with_smiling_eyes: En het is nog niet eens zo lang geleden, ik ga nu naar de vierde :’)

Best wel normaal eigenlijk…
Ik droeg blazers, leuke topjes met skinnybroeken.
Nu is dat veranderd, ik draag nu alleen maar jurkjes/tunieken.
Overigens draag ik geen make-up. Ik had een tijdje wel zo’n fase, maar ben ermee gestopt.

Woorden schieten te kort om uit te leggen hoe marginaal ik was.
Ik was erg brutaal en ik kleedde me jongensachtig.
Ik draag pas rokjes van m’n 15e ja. :’)
Oh, en ik voelde me stoer omdat ik rookte. WAAROM :woman_facepalming:

Dit ja. Ik wist toen echt niks van mode en deed gewoon maar wat en dacht dat het wel oké was, maar het was echt VRESELIJK ughh! Pas in de derde zag ik er wat leuker uit :’)

in t begin nogal slonzig geloof ik, hele standaard saaie kleren enz
later in t jaar lekker dik oogpotlood rond mn ogen en van die gare stijlloze H&M divided kleren en gewoon skinnys en maffe zelfbetekende allstars

Ik zag er behoorlijk apart uit en ik had vreemde appelgroene Nikes.

Uhm, ik had toen zeg maar een emo style dus nee dat was geen succes.

Lelijke broek, van die soms te kleine shirts en altijd vettig haar :'D Gadverdamme