Bruggerliefde is echt vermoeiend.

Damn. Waarom ben ik toch zo`n achterlijke, sneue brugklasserig persoon?
I mean, ik heb verkering met hem.
Hij had me gister op het schoolfeest ‘gevraagd’.
En nou ja, nu is het vakantie.
En ik durf niet eens met hem af te spreken of zoiets dergelijks.
Maar ik wil hem wel zien.
Is het raar als ik hem bel?
(Zie je, dit vind ik nou zo ontzettend 1e vriendje-achtig.)

Damn.

Je kan hem ook smsen?

Ik heb zijn nummer niet, gheghe.
Maar zijn huisnummer staat op de klassenlijst.
En, kijk, dat vind ik nou zo irritant; Als ik zijn huisnummer op bel, neemt zijn moeder op of zo.

Weetje, je moet iets leren. Bestudeer de term “Dont give a fuck”. Stel zijn moeder neemt op, dan zeg je toch gewoon “kan ik … spreken?”. En het is je vriendje, beschouw hem gewoon als mens, als er geen klik is uiteindelijk kan je hem altijd nog dumpen.

les 1; alle liefde is vermoeiend, niet alleen bruggerliefde.

Je moet hem gewoon opbellen. Denk nu maar gewoon zo, op dit moment heb je niets dus wat valt er dan te verliezen.
Als je hem belt gaan jullie misschien wel naar buiten in de sneeuw spelen ofzo en daarna lekker op de bank chocolade melk drinken xD
En als je niet belt blijf je alleen thuis en krijg je er spijt van.
Geen moeilijke beslissing toch? (:
Succes!

je hebt verkering met hem? maar je hebt zijn nummer niet?
ik ken het, zo ging mijn bruggerliefde ook :stuck_out_tongue:
haha wat skattig.
maarja gewoon ballen hebben en naar zijn huis toe gaan, of zijn huisnummer opbellen!

Dat is ook retespannend.
Maar juist in de vakantie is het leuk om een middagje te gaan schaatsen met z’n tweeen.
Hello! Hij heeft je niks voor niks gevraagd!
Go for it. Ik zou graag in jouw schoenen willen staan en een vriendje hebben rond Kerstmis en natuurlijk daarna.

Kun je niet gewoon krabbelen?
Stuur hem een e-mail?
Spreek hem op MSN?

Je wil toch niet zeggen dat je z’n e-mailadres ook niet hebt…

Awh het is je 1e liefde (: dus nogal logisch.
Bel hem op, spreek iets af. Het is jouw vriendje, straks denkt ie dat je het niet meer ziet zitten… hij kan ook iets ondernemen…

mijn vriendje is ook een eersteklasser maar volgens mij ligt het er niet aan dat hij een eersteklasser is dat je niet met hem af durft te spreken, of zit ik nou fout?

~ ontopic; we leven in de moderne tijd. msn, hyves & telefoons?