brownies of muffins?

Hee,
ik wil zaterdag iets voor mijn vriendje bakken/maken.
Maar ik weet niet of ik muffins zal doen of brownies? En het is een kwestie van smaak ik weet het, maar wat zouden jullie doen?
xx

Wij maken ze altijd allebei. eerst de muffins want die moeten maar 16 minuten, en in die tijd maken we de brownieding klaar.

Muffins, die zien er leuker uit en vind ik leuker denk ik om te geven
brownies is echt zo vormloos, maar wel lekkerder

Oewh, je hebt bij de HEMA van die vet leuke siliconenmuffinvormpjes,
en muffins zien er inderdaad leuker uit, haha.

Muffins zien er leuker uit maar brownies zijn echt zóooooo veel lekkerder!
-vind ik-

Ik maak altijd brownies <3, het is chocolade dat zegt toch genoeg…

Maar ik doe ze wel altijd in een muffinvorm, zodat ze er leuker uitzien :wink:. Als ik dat niet doe is het ook vaak zo dat een gedeelte niet gaar is en een ander gedeelte bijna verbrand is ><’

Jaa ik heb ze gezien. Alleen vind brownies lekkerder denk ik kan ik brownies niet in die vormpjes maken? :relieved:

dat bedoel ik dan heb je 2 in 1!

kan je niet een mooie stevige plak brownie bakken en daar dan hartjes uit snijden???

zelf zou ik niet kunnen kiezen, ligt eraan wat mn eventuele vriendje lekkerder vindt.

ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk
en ik zou het hem wel willen vragen maar het is een verassing:)

Maak het allebei?

BROWNIES!! Jamjam

Ja dat zou natuurlijk ook nog kunnen

Ik zou brownies doen. die hebben wat… traditioneels en liefdevols vind ik, en ik vind ze veel lekkerder maarja ligt eraan wat jullie lekkerder vinden he

Muffins kan je natuurlijk heel leuk versieren maar brownies maak je natuurlijk van chocola en dat is ook weer heel valentijnsachtig, ik zou voor beide gaan :stuck_out_tongue:.

ik zou brownies doen

maar muffins kan je leuker versieren! en met van die eetbare stiften teksten opschrijven!

of doe een chocolade-fudge-taart ofzo :drooling_face:

Brownie :G

Brownies zijn lekkerder maar muffins leuker om te maken dus ik zou voor de muffins gaan!