Browbar Benefit

Heeft er iemand ervaring met de browbar van Benefit? Ik wil graag mijn wenkbrauwen laten doen, maar ik wil niet twee van die dunne streepjes overhouden. Ik wil gewoon dat het er net wat beter uitziet, maar ook dat als je ze niet bijtekent dat je nog normale wenkbrauwen hebt. Ben alleen een beetje bang om iemand aan mn wenkbrauwen te laten zitten haha

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar Beautylab heeft er geloof ik eens een artikel over geschreven! Misschien dat je daar iets aan hebt :slightly_smiling_face:

Ik ben daar tot nu toe twee keer geweest, ik vind het top! Je houdt gewoon echt nog veel over hoor (no worries) en ze vragen ook van tevoren nadat ze hebben getekend tot waar ze het willen houden of jij daarmee eens bent oid.

Ik ga elke maand en ben super tevreden!!

Oke dan ga ik het gewoon proberen!

Ik ben er een tijdje geleden geweest! Was wel zeker top, ik heb echt lastige wenkbrauwen en was echt wel blij dat ze er iets moois van konden maken. Helaas was de wenkbrauwverf die ze gebruiken daar wel weer binnen 2 dagen volledig weg. Wel vind ik ze wat duur, ik was voor verven + epileren ruim 32 euro kwijt…