Broodtrommel/lunchbox

HEEY, ik ga morgen mijn boeken ophalen en overmorgen ECHT naar de eerste. Ik heb bijna alles maar geen broodtrommel/lunchbox. Waar haal je leuke en niet de dure. Laat ook ff weten wat voor een jij hebt (evt. Foto)

Hema? VD? Marskramer? Xenos?

Goh die dingen koop je toch overal…

Ik gebruikte liever boterhamzakjes

Ikzelf neem al pakweg 3 jaar geen broodtrommel mee, ik doe m’n brood in botheramzakjes (dat is ook al een oplossing). Ik zag laatst een aanbieding bij de Hema. Best leuke broodtrommels en niet al te duur. Ze zijn geloof ik niet in alle Hema’s te koop.

Succccces & veel plezier op school :astonished:

Boterhamzakjes :grinning:

Ze hebben wel fijne bij de Action, ook wel veel keuze en veel maten (je kunt ook eventueel van die koelkastbakjes kopen).
Wat wel zo is inderdaad is dat weinig mensen op de middelbare nog een broodtrommel hebben, maar dat is maar wat je zelf fijn vindt, zie het niet iets als dat alleen stoere populaire mensen doen, maar het scheelt gewoon veel ruimte.

Omdat ik er laatst een nodig had kocht ik er een voor 1,89 bij het kruidvat… Maar heb lange tijd alleen maar boterhamzakjes gebruikt, uit luiheid i think.

Ik zou gewoon bij de Action er eentje halen, of gelijk 2. Ik heb er wel 3 of zo haha, ik vergeet ze altijd op m´n kamer dus heb er dan wel meer dan 1 nodig. Boterhamzakjes kan je ook gebruiken.

In België neemt echt iedereen een broodtrommel mee (ja, in het middelbaar).
Ik snap niet wat daar ‘kinderachtig’ aan is, in boterhamzakjes plet je brood alleen maar.
Ot: Er zijn veel in de Action, maar die braken snel bij mij.
In de Hema zijn ze steviger.

ik heb in de brugklas maar 3 weken een broodtrommel meegesjouwd, m’n tas werd er bol en vol van dus ben ik er maar mee gestopt. zakjes zijn de oplossing!

ik gebruikte alleen maar boterhamzakjes, of de kantine op school haha.

bij de blokker gewoon een simpele kopen, die zijn niet kapot te krijgen.

ik heb er een paar van de Action daar kun je hele platen broodtrommels kopen dus meer ruimte in je tas en goedkoop dus ik zeg halen bij de Action !!!