Bronzer

Ik ben op zoek naar een nieuwe bronzer. De kleur moet natuurlijk mooi zijn en lang blijven maar mn voornaamste eis is dat hij géén kinderachtige glitters heeft. ik gebruik nu die van essence en de kleur op zich is prachtig maar het wordt helemaal verpest omdat er van die domme glitters in zitten waar je echt ni naast kan kijken.

Dus weet iemand een bronzer die er echt natuurlijk uitziet (zonder glitter of met echt mégasubtiele glitter?) en ik heb laatst advertentie zien staan voor de glam bronze van l’oréal, weet iemand of die goed is?

xx

Zelf gebruik ik de glam bronze van l’oréal en ik ben daar heel tevreden over … dus ik kan het je wel aanraden =]

is hij helemaal glitterloos of?

Ja helemaal glitterloos =]

wippie! bedankt voor het snelle antwoord :slightly_smiling_face: wou hem al langer halen maar er stonden nooit testers -.-

FF een vraagje over die Glam Bronze van L’oréal, er staat dat er eentje is voor bruin haar en een voor blond haar, maar die voor blond hoor ziet er veel lichter uit dan die voor bruin haar. Ik heb zelf een hele lichte huid, maar ik heb wel bruin haar, welke is dan waarschijnlijk het beste?

Ik denk dat beide dan opzich wel kunnen, moet je gewoon even testen in de winkel. =]

Cargo heeft een bronzer waar echt geen glitter/shimmer in zit(te koop bij Seohora>in VD) IS alleen wel beetje duur, rond de 23,- , maar dan heb je ook wel een hele grote verpakking waar je lang mee doet.
x

en die van Rimmel?
Ik wil ook geen glitters! ze zitten in bijna alle bronzers! zo irritant!