bronze/nude lipgloss gezocht

ik zoek een dekkende bronze nude achtige lipgloss
weet iemand welke goed is en goed dekt
dus niet transparant
ik zoek iets zoals deze foto:

http://www.smashbox.com/site/images/gtl_detail/Soft_Bronze_lips.jpg

Ik heb een mooie van Gosh, weet alleen de naam en prijs niet xD

Wil ik ook wel graag weten want ik vind hem erg mooi idd (:

Upje!

ik heb er eentje van essence.
heel goedkoop!

Ik heb er ook eentje van essence. xxl shine heet die ofzo. En dan een nude, glinster kleurtje. Maar ik weet niet of die nog in het huidige assortiment zit.

Ik heb er hier ook 1 van Essence.
XXXL nudes lipgloss 04 toffee forever
Ik weet eigenlijk ook niet of ze hem nog hebben, heb de mijn gekocht in februari

Mwoah, ik ben geen fan van essence lipglossjes. Je kunt ook concealer/highlighter op je lippen deppen en vaseline d’r overheen doen.

Ik zou idd concealer op je lippen deppen en dan een mooie gloss erover heen. Of koop een mac lip erase, dat schijnt echt super te werken.

Ik heb een van MNY maybelline, dat kleine stukje van maybelline bij etos, vind hem heel fijn!

Ik dénk dat je om een echt dekkende maar toch gloss look te krijgen een lipstick moet kopen in de kleur die jij wilt hebben en daarover heen dan een transparante gloss of een gloss van dezelfde tint ofzo. Of idd een concealer of iets. Maar dat is wat ik denk dus ik kan het ook helemaal fout hebben haha :’)

Ik heb er 1 van de HEMA, zonder naam volgens mij, haha. Hij is heel mooi bruin.

Haha ik gebruik vaak concealer en dat vaselina of lipbalsem er overheen.

Ik zoek ook al een lange tijd naar een goede lipgloss in die kleur.
Ik ga het testen :slightly_smiling_face: er zitten goede tips tussen!

Essence, heeft een hele nude collectie lipgloss

Catrice heeft er eentje weet alleen niet meer hoe die heet…

ik heb er een van gosh en van catrice allebei heel fijn en mooie kleur :slightly_smiling_face:

Ik heb een heeeeeeeeeele fijne van H&M maar ik weet niet of ze hem nog verkopen, hij heet: Rosetan

Ik heb een heeeeeeeeeele fijne van H&M maar ik weet niet of ze hem nog verkopen, hij heet: Rosetan