broken hearted! en niet zon beetje :(

Hij was wel lief. Hij was altijd lief zelfs, misschien wel schijn, maar hij was het wel! En damnnnn ik haat het… heb weer een halve liefdesverklaring gedaan, en hij heeft gezegd dat ie niet weet wat ie voelt en er eerst achter wil komen wat hij voelt enzoo… maar dat is fucked up van mij… als hij dan ooit misschien toch denkt, ik wil haar terug… dan neem ik hem zo weer… ik zou echt alles eraan doen zodat t werkt…

Dat mag je niet doen ! Als je toch niet naar onze tips luistert , doet het zelf dan maar :blush:

Nou sorry dan, ik zal niks meer zeggen. Ik kan het niet helpen!
Ik wou dat ik me aan jullie tips kon houden, en bij anderen zei ik dat ook altijd weetje… Maar nu ik t zelf mee maak, damn t valt echt niet mee:(

hoelang geleden is het eigenlijk gebeurt ?
want het is logisch dat je niet 1 2 3 stopt met denken om hem
je moet alleen realistisch blijven
blijf herhalen wat een asshole het is
wat hij jou heeft aangedaan enzo

hij heeft 2 weken geleden met een ander gezoend, maar het is mij eergister avond verteld door hem, omdat hij t niet eerder wou vertellen omdat we toet toetsweek hadden…
Maar ik denk dat de tijd inderdaad een grote rol speelt, zelf nu al, na 2 dagen begin ik langzaam aan een klein beetje t licht te zien… Ik laat het voor wat het is… Hij en ik gaan het alleen nog uitpraten zodat we elkaar nog onder ogen kunnen komen…
En dan zie ik het wel, als we echt voor elkaar zijn gemaakt komen we bij elkaar, en daar hoop ik stiekem op… Tot die tijd ga ik proberen hem vooral te vergeten, en tja…

Dit gevoel zal nog wel een tijdje duren, maar het wordt steeds minder… zorg er iedergeval voor dat je niet steeds alleen zit! ga leuke dingen doen, hoe moeilijk het ook is. Ik zou hem vooral niet terug nemen!! ik heb dit soort dingen zelf meegemaakt, ik ga nu al bijna 4 jaar met een jongen. eerste jaar ging hij volop vreemd alsof ik er niet was, en steeds heb ik het hem vergeven. 3e jaar, ik dacht hij is wel volwassen geworden, alles ging goed en ineens kwam ik er achter dat hij uit is gegaan terwijl ik ziek in me bed lag en hij zei dat hij nachtdienst had. nu is dit geen vreemdgaan maar ik vond het net zo erg. weer heb ik het hem vergeven en nu ga ik bijna 4 jaar met hem en ga ik binnenkort samenwonen…

oke wat ik hiermee wil zeggen is, stop hiermee voordat je net als mij een paar jaar verder bent en het allemaal nog pijnlijker voor je is als hij weer iets verkeerds doet!!!

pfffffffff… dat is echt heel klote…
ik herken best wel een stukje van mezelf erin 3 weken geleden
(ook met die drank, en jaloezie)
dat ruzie enzo, dan maakten we het goed en hadden we veel spijt en de volgende dag was het weer raak.
dat hadden wij ook alleen dat was echt iets wat even nodig was om wat dingen uit de lucht te helpen en ons te verbeteren enzo en nu gaat het weer helemaal goed
en toen ik jou stukje las dacht ik zoiets , dat jullie dat misschien ook even hadden, zo’n moment.
maar toen had ik nog niet gelezen dat hij vreemd was gegaan met zijn ex
dit kan echt niet… echt onrechtvaardig tegenover jou
heel veel sterkte en ik zou hem toch proberen te vergeten, hoe moeilijk het ook is

-

Oke, hij moet weer omhoog.
Vrijdag hadden we weer gepraat op msn en was uitgelopen op ruzie, dus toen had ik hem van alles verwijderd hyves/msn enzo. En ik hoorde van een kameraad van hem, die ik ook op msn heb dat hij stom vond dat ik boos deed en dat als ik boos deed t van hem allemaal al helemaal niet meer hoefde enzo. En toen wou ik hem dus weer ff toevoegen op msn om alleen mijn excuses aan te bieden en uitleggen waarom ik boos deed, maar hij wou niet meer met mij praten. Dus ik heb hem een smsje gestuurd, omdat we het beiden wel uit moeten praten volgens die vriend van hem. Ik zal hem even laten zien:
“Ik wou alleen maar sorry zeggen, meer niet. Je hoeft echt niet te antwoorden, maar ik heb met M gepraat en ik kan er niks aan doen, aan die boosheid. Ik ben gewoon teleurgesteld en ik uit dat in boosheid, ook al wil ik dat niet! T is wennen dat je geen lieve dingen meer zegt als je snapt wat ik bedoel. Ik zal je nu met rust laten, ik denk dat we ooit nog wel praten moeten. Eerste week/weken iig niet, jij wilt rust en ik heb echt tijd nodig om er een beetje aan te wennen merk ik. Maar ik laat nu alles van jou kant komen. Dus wanneer jij denkt dat t er tijd voor is wil ik wel met jou praten. Nu zul je geen last meer van me hebben;)”

Op dat smsje heb ik geen antwoord gekregen maar ik had ook gezegd dat dat niet hoefde. Gister avond ben ik toch maar uit gegaan met een vriendin naar Bill’s bar. Hij zou naar Dieka gaan, allebei in Markelo. Laatste moment gaat hij en zijn kameraden ook naar Bill. Verder niet erg maar als ik hem zag vond ik wel even moeilijk enzo, ik verlangde naar hem. Op gegeven moment had ik het echt leuk, ik dacht er niet aan enzo. Vriendin en ik gingen op zon podium dansen… Stond hij daar blijkbaar ook op. Komt hij naar mij toe gaat ie zo aan me zitten weetje wel, handen op mijn heupen enzo draait hij mij om enzo. Ik wist echt neit wat ik doen moest. Heb hoi gezegd en me weer omgedraaid! En de rest van de avond kon ik aan niks anders denken, echt hele avond verkut.
Vriendin van mij had hem gesmst dat hij met met mij moest praten ofzo, dus ik sta daar loopt ie gewoon langs mij heen, en later komt ie naar mij toe gaat ie mij weer knuffel geven enzo. Zegt ie: Het spijt mij sanne. En ik dacht wat moet ik hier mee! Heb m van mij afgeduwd. En heb hem toen gesmst: “Je weet dat ik het er moeilijk mee heb, waarom doe je dan zo?:frowning_face:
Ik bedoel ik zeg dat ik ook rust nodig heb om te wennen, en dan komt ie weer naar mij toe enzo, en nu voel ik me weer net zo kut als in het begin.
Ik kreeg uur later ofzo terug: “Sorry wou op je reageren:) x” Dus ik dacht wtf is dit voor smsje? Dus ik sturen: “Waarop reageren?”. Niks terug, en ik was wel nieuwschierig en kon over niks anders meer denken, dus heb gestuurd. “Anders negeer je mij even. Dronken?” Wat hij aan de eind van de avond duidelijk was. Krijg ik terug: “Sorry ik weet het niet:) x”

WAT MOET IK NOU?
Hij geeft mij weeer valse hoop, ik verlang naar hem ik wou hem knuffelen, zoenen. :frowning_face:

Het enige wat werkt is afleiding zoeken. Zoveel mogelijk. Ga met je vriendinnen leuke dingen doen! Uiteindelijk raak je langzaam steeds meer over m heen en kun je weer naar andere jongens kijken. I know, dat klinkt nu onmogelijk en super ver weg. Maar het feit is, wanneer je andere jongens ook weer leuk gaat vinden of een kans geeft, vergeet je je ex sneller.

Ahh dat is echt balen… Ik heb niet veel meer toe te voegen aan dit topic qua tips, maar ik wilde even melden dat je heus wel weer over hem heen komt ! Komt allemaal weer goed.

niet op in gaan, ik heb knipperlichtrelatie gehad, en mijn ex deed precies hetzelfde. Ik wou dat ik tegen mezelf had gezegd dat ik geen valse hoop moest hebben, want zo heb ik wel maanden van me leven vergooid.
Neem een break voor jezelf, niet een weekje of zo, maar echt een lange tijd. Ik heb een jaar lang alle tijd aan mezelf, familie en vrienden besteed, gewoon lekker egoïstisch doen wat je zelf wilt, doelen stellen, talenten ontwikkelen (ik ging veel tekenen/schilderen) en veel afleiding!
Als hij je echt graag terugwil, wil hij je ook nog wel terug na je break en is hij bereid te wachten.
Anders kan die opflikkeren, right?

Ja maar het is gewoon kut, want als hij dan weer zo doet dan krijg ik weer een beetje hoop, terwijl er eigenlijk helemaal geen hoop is ofzo. En eigenlijk moet ik ook geen hoop hebben want ik moet van hem af… Maar door gisteren spookt hij weer helemaal door mijn hoofd, en zo kom ik toch nooit van hem af, als hij zo blijft doen:S Maarja zoekt hij dus gister contact vraag ik waarom ie dat deed vandaag, wordt ik genegeerd, ik weet niet wat hij wil!

Ja, ik snap hoe je je voelt. Ik heb een jaar gehad met een jongen die in dezelfde straat(!!!) woont als ik. En toen deed hij wel een beetje afwezig enzo. Maar ik had echt niks door. En toen maakte hij het zo in een keer uit. Hij wist het niet eens zeker of hij het wel uit zou maken hij deed er vet vaag over. Omdat hij indezelfde straat woont zagen we elkaar elke dag. Eerst hoopte ik telkens dat hij weer terug zou komen. Nu haat ik hem echt (:S). Hij vind zich heel wat nu hij een scooter heeft en een sletterige vriendin die even oud is als mijn zusje. Telkens als ik denk dat ik over hem heen ben, komt alles weer terug. Overal in mijn buurt heb ik herinneringen van hem. Verschrikkelijk. Ik ken hem echt niet meer terug. Had niet gedacht dat het zo’n zak was. Maar als ik er aan terug denk voelde hij zich volgens mij sowieso te goed voor mij. Heb ook totaal niet het gevoel dat hij me mist ofzo. Ik wou dat ik nooit met hem verkering had gehad.

Frustatie eruit :wink: