broken hearted! en niet zon beetje :(

Ik weet neit eens of ik hier een nieuw onderwerp voor mag maken, maar op dit moment kan t mij echt neit schelen.

Sinds gister is het uit met mijn vriend, en het is echt een drama.
Sinds vorig jaar april loop ik met m, afspreken enzo blabla je kent het wel… 7 augustus kreeg ik pas wat met hem… Ik kende hem zo goed en we hadden t zo leuk samen!
Totdat we elkaar wegens toetsweek een week niet zagen… Hij heeft t weekend erna met een meisje uit zijn klas gezoend, omdat een jongen mij had geprobeerd te zoenen, terwijl ik die hele jongen neit kende enzo!
Maar iig daarna ik heb het niet uit gemaakt, ik hield van hem! zoveel, ik weet nu echt wat houden van is… Daarna is t vertrouwen langzaam maar zeker terug gegroeid, mede door hem. Af en toe hadden we ruzie, vooral in t weekend wanener er drank in t spel was en hij jaloers was. Want hij was door zijn eigen actie jaloerser geworden op mij, dan ik op hem. Hij was jarig, ik was jarig. Ik heb een ketting van hem en een armband, en hij een ketting van mij… Allemaal leuk. Toen was er carnval ook leuk, alleen hadden we daarna toetsweek dus waren we beiden alleen vrijdag geweest. Zaterdag feest van mijn pa die werd 50. Toen toetsweek waarbij we elkaar niet of nauwelijks gezien hadden. Die vrijdag gingen we beiden naar een cafe en daar hebben we nauwelijks gesproken, er hing een spanning tussen ons…
Zaterdags had hij verjaardag, dus hij kon niks doen met mij… Maar vervolgens ging hij opeens wel naar een discotheek ipv de verjaardag, dus de discotheek is belangrijk er dan ik?
Dus toen hadden we dikke ruzie, grootste ever. Die zondag is hij langs gekomen… We hebben alles uitgepraat was weer helemaal goed, ik besefte dat ik super veel van hem hield en dat ik niet zonder hem kon… Dat ik door mijn onzekerheid hem kwijt te raken soms juist bot ging doen… We huilden allebij en hij zei dat hij mij nooit meer kwijt wou, dat hij van mij hield…

Tot gister… Ik kon daar… zijn vader laat mij de tent zien die ze speciaal voor hem en mij gekocht hadden want ik zou mee op vakantie gaan met hun… We gingen naar boven op bed liggen, ik ging ouwehoren hem knuffelen, kusjes geven. Zegt ie: ik moet iets vertellen end at is niet leuk.
Hij is met carnaval vreemd gegaan… Met zijn ex. En hij voelt niks meer voor mij, hij heeft gevoelens voor haar, terwijl zij niet eens iets met hem wil hebben. ALLES VERPEST! hij heeft mij alles voorgelogen denk ik dan.
En dat alles door die ruzie, die door mij kwam ook nog :frowning_face:

Hier hebben jullie niks aan, maar ik moet mn hart luchten!
iemand tips om over vreselijke liefdesverdriet heen te komen?
Vanacht 2 uur geslapen, en vandaag alleen een stukje droge aardappel gegeten dat nog kleiner dan mijn vork is… krijg niks door mijn keel!
help me :frowning_face:

luid muziek zetten en alles eruit dansen , chocola eten en moest je alleen thuis zijn , heel hard gillen dan is het eruit , met vriendinnen een girlsavond houden. vooral geen contact met hem opzoeken ,niet naar droevige muziek luisteren

Jeetje, dat is klote.
Echt, alles ineens, patsboem weg.
That really sucks.
Nou weetje, iedereen geeft altijd tips van; Jaa eet chocolade, blabla.
Maar common, dat doet niemand.
Je hebt dan gewoon zin om keihard te janken en te gillen, en dat mag je ook lekker doen. Ga gillen, janken, keihard op en neer springen =)
Gooi het er allemaal uit.

I agree.
Meid, die jongen is zo’n lompe boer, die heeft je zo erg laten zitten, dat je gewoon niet aan hem moet denken. Ga met je vriendinnen de stad in, misschien kom je wat leuke jongens tegen ;] , koop leuke kleren/make-up, whatever you do, denk niet aan die gast, en praat ook zeker niet tegen hem. Good luck !

Thats life!
Je had eigenlijk al meteen moeten stoppen toen hij met een ander ging.
Een week hoor je elkaar wel te kunnen missen… Dat is juist goed voor een relatie wordt hij sterker van.
Ik vind dat hieruit blijkt dat hij geen respect voor je heeft.
Gooi het eruit, dans, sjans, flirt met andere jongens.
Luister vrolijke muziek kijk naar jezelf in de spiegel en zeg tegen jezelf IK BEN LEUK!
Net zolang tot dat je zo hard moet lachen dat je niet meer bij komt.
succes

ooh, ik heb echt medelijden met je, en wat hij heeft gedaan is echt een !@#$%^& actie van hem.
ik weet dat dit zooo makkelijk klinkt, maar zet je liefde voor hem om in haat.
normaal zeg ik dit niet, maar als je hem haat ben je er veel sneller overheen.
sterkte!

idd
en wat 'n zak!

ik meen het, bel nu je vriendinnen nog op of ze komen met 1 bak ben en jerry ijs en een paar films?

nee maar ff sirieus, wat een zak is hij ik meen het. zoiets verdien je niet? maar ik snap ook wel dat je hem niet los kan laten en ook niet wilt, ik heb ook bij mensen hoe pijn ze me ook doen en hoe weinig vertrouwe ik nog kan hebben in ze. ik blijf altijd super veel van ze houden en kan het ook niet loslaten en doe ik ook niet.
maarja, ik heb geen idee wat je doen moet, het gaat om een jongen! en wil je nog een x geketst worden?
verbrand al zn foto’s en alles wat je hebt. haha, nee ik zou gewoon vragen of je vriendinnen er voor je willen zijn.

dat is echt zwaar kut
ik zou het ook niet overleven denk ik
maar het beste wat je kan doen is
het klinkt mischien raar en veel mensen zeggen dat je je niet meteen op andere jongens moet storten
maar je kan het best elke dag met vriendinnen afspreken heel veel uitgaan en met andere jongens flirten
zolang je maar bezig bent en niet in je eentje op je kamer zit
afleiding helpt hoe moeilijk het ook is

Oke ik ben tot de conclusie gekomen; ik kan dit niet :frowning_face:
Ik moet en zal hem terug hebben, hij is zo perfect zo leuk… Ik mis hem zo…
Laatste 2 weken waren gewoon zwaar kut, veel ruzie enzoo… nu hebben we vakantie, alles zou goed komen, we zouden weer meer afspreken en alles, afgelopen nacht zou ik bij hem slapen… Ik snap het niet, kan hij mij zomaar vergeten?:frowning_face:
Ik hou echt zoveel van hem, en hij moet gewoon van mij houden, ik kan niet zonder hem echt K U T :frowning_face:

Oke meisje, ik snap eigenlijk precies hoe jij je voelt.
En heb bijna precies t zelfde meegemaakt, alleen is hij niet 1x vreemd gegaan, maar liefst 3x op vakantie!! én nog ging ik toen met hem om. Ik sprak nog met hem af enzo, en toen heeft hij mij wéér bedrogen. Nu zul je denken, ben je gek ofzo? ja inderdaad ik ben echt gek. Maar net zoals jou, ik kan hem gewoon niet loslaten. Ik ben afgelopen dinsdag nog bij zijn zusje + ouders geweest, alles is nog net zo vertrouwd als eerst.
Maar 1 ding moet je echt doen: Laat hem nu met rust, geen enkele jongen houd ervan als hij het uitgemaakt heeft en jij meteen als een weetnietwat achter hem aanloopt. Daar maak je het alleen maar erger mee. Eigenlijk moet je HEM nou is na laten denken, hij mag nu MOEITE voor jou doen, echt hoe moeilijk het ook is… doe het. Want alleen als hij jou écht leuk vind, écht van jou houd komt hij zeker weten vroeg of laat terug. Dus laat het nu even een tijdje zo.
Misschien nog een tip om het nu even beetje te vergeten:
Maak een lijstje met al z’n rottige punten en dan bedoel ik natuurlijk niet ( hij is knap, hij is lief enz maar echt hij gaat vreemd, hij heeft een jaloers karakter) En natuurlijk kunnen je vriendinnen je voor eventjes afleiden.
Ookal snap ik heel goed dat je daar geen zin in hebt…
sterkte meid, ik weet écht hoe je je voelt. Maar kijk naar mij :’) ik ben nu ook weer bezig met die jongen en t loopt nog steeds goed. Maar ik heb hem wel de ruimte gegeven en dat moet jij ook echt doen!

Inderdaad die tips, en echt een zak.
kut streek, ik zou er ook niet zo snel boven op komen hoor, maar sterkte !

Afleiding :bowing_man:

Bedankt iedereen…
En @ yourdream…
Ik wou dat ik hem kon negeren, vergeten… Maar ik weet als ik dat doe, zie ik hem nooit meer en dat doet t meest pijn… Dat hij nu gevoelens voor een ander heeft, en ik hem waarschijnlijk niet meer zoveel boei… En ik weet als ik nu niks meer doe, ben ik hem kwijt… En t slaat ook nergens op om nu achter hem aan te gaan, als hij mij niet wil moet ik t daarmee doen. Maar ik kan het echt neit… hij was zo lief!

En over chocola en B&J eten… hoe moet ik dat voor elkaar krijgen? ik krijg alleen water binnen, wordt al misselijk bij de gedachte aan eten…
En ik moet nog werken zo in de winkel ook, als ik maar niet ga janken :frowning_face:

Voor mij werkt het juist goed, om sad songs te luisteren. Dan jank ik er alles in 1 keer eruit, en dat lucht echt op. Het zal moeilijk zijn en vast nog wel even moeilijk blijven, maar er “zwemmen wel meer vissen in de zee”. Keep your head up girl! Het is een asshole dat hij is vreemdgegaan, en als hij jou laat gaan, is het zijn verlies & niet van jou.

Wil je een gozer die je zo behandeld dan niet kwijt? Ik zou hem echt liever kwijt dan rijk zijn als ie me zo zou behandelen. Je kunt echt veel beter krijgen dan iemand die vreemdgaat en je niet meer wil. En als ik je verhaal zo lees vind ik hem eerlijk gezegd helemaal niet lief…

Denken aan wat hij jou heeft aangedaan
Niet denken aan hoe leuk het was, en hoe lief hij TOEN was

and i know, makkelijker gezegd dan gedaan

1. niemand is perfect
  2. iemand die vreemd gaat is dat zeker niet
  3. je denkt nu dat je niet meer zonder hem kunt, is normaal je komt in een zwart gat terecht. Je hebt meer tijd over enz…moet je opvullen met anderen dingen. Over een paar maanden denk je wtf heb ik om die zak lopen huilen???