Brogues for women.

Hallo lady’s ik had een vraag.

Waar ik kan ik Brogues hier in Nederland vinden?
In welke winkels kan ik het vinden?

Ik heb al in onlineshops gevonden, maar ik mag niet online bestellen
van mn ouders…

Ik wil ze echt heeeel graag.

btw;
ik weet niet of er hier nog een topic is, zo ja
i’m very sorry.

Alvast bedankt

bijd invito en de sasha.

wat zijn brogues? :blush:

Ooh ik dacht, broches :stuck_out_tongue: haha, het zijn dus een soort schoenen ;p gewoon in schoenenwinkels kijken…

van die herenschoenen met die gaatjes erin enzo.

thankyouuuu!

xoxo

Hee, ik ben ook op zoek naar die schoenen, eigenlijk al heel lang.
Zou je mij die online-shops kunnen doorgeven?
Alvast bedankt!

asos.com
topshop
ebay

als je het even in google ‘‘Brogues for women’’ intikt, vind je heel veel site’s

succes!

ik heb de mijne van ebay, maar ze zijn van de primark… misschien daar ff kijken?

• als je een foto wilt, ze staan in mn shoplog… donkerblauwe -

up

Dankje:) , maar die op asos en topshop waren net niet die die ik mooi vond. Toch nog maar even kijken dan op ebay, want de laatste keer toen ik keek was er ook niet veel meer in maat 40. Maar toch bedankt:)

Bij de Sasha heb je leuke van 50 tot 80 euro. Ik ga daar zelf nog grijze met zwarte kopen. (:

ooh okeee,
ik wist niet dat die schoenen zo heette xD
maar ik vind ze echt super leuk! ik zoek ze ook

ik heb ze laatst bij van haren in de uitverkoop voor een tientje gehaald! ik draag ze alleen nooit, ze zijn echt heel moeilijk te combineren zegmaar.

nooit geweten dat die schoenen ook echt een naam hadden. wel leuk als je het goed kan combineren!

daar moet ik dan zeker een kijkje gaan nemen dan ö

wanneer was laatst? HAHA ik moet ze echt hebben.
zou je misschien foto’s willen plaatsen hier?

lijk ik nou hebberig? ghehe

Ik wilde die ook maar ze waren in mijn maat uiverkocht helaas.
Heb je maat 40 en doe je ze weg toevallig? ^^

or 38/39 ? :pensive:

:drooling_face: :blush:

euhmmm, ik had ze gekocht voor mijn laatste disaster date, dus dat moet zijn ergens eind november. oh time flies haha. het is maat 39, even mn blog doorspitten naar een foto hoor (:
maar zoals ik dus al zei, ik draag ze verder echt nooit, dus ik zou ze eventueel wel willen verkopen hoor, als iemand echt geinteresseerd is!

http://1.bp.blogspot.com/_pmZy2ly1vDg/SxrUjFe43mI/AAAAAAAAAl8/d8CUK6nI66A/s400/beat.jpg

oke seriously, denk even die kniekousen weg want die zijn er echt verschrikkelijk bij. what was i thinking?

WHOA!
Ze zijn echt super leuk.
Wat wil je ervoor?