Broertje van mijn beste vriendin.

Hallo allemaal,
Ik zal even bij het begin beginnen.
2 jaar geleden ongeveer kreeg ik wat met D, na een half jaar ging het uit. (We waren toen nog maar 12) Later hebben we nog 1x iets gehad voor een maandje ofzo. Maar we bleven elkaar zien want zijn zus werd mijn beste vriendin. We gingen altijd heel vriendschappelijk met elkaar om en hij had ook gewoon vriendinnetjes enzo. Maar sinds de laatste keer dat ik geweest bent deed hij heel raar tegen mij, nou gisteravond en vannacht was ik hier weer (logeren bij zijn zus). Dus ik vroeg aan hem wat is er nou? Hij wou het niet zeggen maar heeft vannacht een brief naast mijn bed gelegd: Ik ben nog altijd heel erg verliefd op je.
Maar hij heeft zelf op dit moment ook een vriendin en daar schreef die over: Ik heb wel met haar maar dat is omdat ik haar in jou herken ik zoek meisjes met hetzelfde karakter omdat ik jou zo mis, maar eigenlijk hou ik van jouw.
Ik heb op dit moment ook een superlief vriendje en die wil ik echt niet kwijt. Ik ben nu niet verliefd op D. Maar ik ben bang dat ik dat wel nog kan gaan worden…
Wat moet ik nou tegen hem zeggen, hij wil weten of ik nog wat voor hem voel en ik ben daar best wel over in de war. wat moet ik doen om achter mijn gevoelens te komen, en wat zeg ik nu tegen hem?

Sorry als het onduidelijk is of typefoutjes ofzo.

Je hebt je gevoelens hier prima verwoord. Als je zoiets tegen hem zegt, dan komt de boodschap wel over. Als je hem echt leuk vind, dan zou ik er als ik jou was gewoon voor gaan. En misschien is het te vroeg om nu meteen met hem een relatie te hebben, maar ga gewoon een paar keer gezellig met hem afspreken. Dan merk je snel genoeg of je hem leuk vind of niet. Succes meid!

Dankje (: