broertje gespest

er zit een stelletje kutkoeters bij mij op school in de eerste klas. Vandaag dachten ze dat he tleuk was het mijn broertje een beetje zuur te maken. Flink lullig tegen hem gedaan. Die jongens kennen mn broertje, ze zaten bij hem op de basisschool.

Die kinderen vinden zichzelf extreem stoer, doen alsof ze allemaal meisjes kunnen krijgen en lopen maar te zeggen hoeveel “swagg” ze hebben en dat soort shit.

Nu ben ik echt heel boos en vind ik dat die jongens echt even op hun plek gezet moeten worden, dus wil ik morgen in de pauze naar ze toe gaan om ze te vertellen dat het een stelletje sukkels is, dat ze hun plek moeten weten en als ze mijn broertje nog een keer lastig vallen ze een probleem hebben.

Niet dé manier om het op te lossen. Maar ik vraag me af, breng ik mijn broertje hier mee in de problemen?
Ben trouwens 1.80 dus kan best intimederend overkomen als ik dat wil. Daarom wil ik dat voor een keertje even gebruiken.

Mhh dat weet ik niet ik denk dat het ligt aan die kinderen.
Echt laf van hun hoor, ik zou het trouwens eerder melden bij een directeur ofiets.

Het probleem is zo groot nog niet dat ze hem echt heel vaak pesten, maar ik kan die kinderen zó niet uitstaan en ik vind dat ze echt een keer mogen horen dat ze opzich wel hun grote smoel mogen houden. :slightly_smiling_face:

ik zou ze op hun plek zetten
en op komen voor je broertje
die leraren doen er toch niks er aan
laat je boosheid zien

Jaa ik zou wel naar ze toe gaan, dat maakt indruk. Soms is er gewoon actie nodig

Gewoon even zeggen wat je denkt! Ik hoop dat ze een beetje schrikken.

Doen.

Naar hun toe gaan, hallo het is je broertje!
En laat ze eens flink schrikken!!

Ik weet niet, ligt eraan of je ze echt héél bang maakt. XD
Maar waarschijnlijk gaan ze daarna weer stoer lopen doen en je broertje nog meer irriteren. Ik weet niet wat ik zou doen, lastig…

Tja, ik zou het niet weten.
Het kan twee werkingen hebben.
Of ze worden bang en ze laten je broertje met rust, of ze pesten je broertje ermee dat zijn zus (nota bene een meisje) voor hem op moet komen.
Succes in ieder geval.

Oja trouwens, ik zit niet in de eerste klas! Ik zit in de 3e klas, mijn broertje zit in de 1e

vraag het eerst even aan je broertje of hij dit wel een goed idee vind!. Misschien kan hij het beter zelf oplossen anders gaan ze hem misschien er mee besten dat hij moet worden geholpen door zijn grote zus.

zelf had ik trouwens wel gedaan wat jij wil doen :stuck_out_tongue:

jaa, ik vind ook dat je het moet doen! gewoon even op hun plek zetten!

Doen!

Waarom ga je niet met je broertje naar een mentor/coördinator en vertel je daar het verhaal?

@beertjesships, haha mijn broertje vond het juist een goed idee. Het klinkt een beetje suf om over jezelf te zeggen maar ik ken best een hoop mensen en 1e klassers vinden mij over het algemeen ‘stoer’. dus misschien dat dat ze wel afschrikt als ik ze op hun plek zet?

dan zou ik het doen!

In dat geval… Maak ze goed bang :grinning_face_with_smiling_eyes:

-

bedankt voor jullie meningen. Klinkt stom maar ik begin er nu al ‘zin’ in te krijgen. Die kinderen doen zo vervelend! Ook tegen het broertje van mijn beste vriendin. ben er echt klaar mee.