Hallo,
Na wat gegoogle kwam ik ineens op deze website uit. Ik heb dus snel een acount aangemaakt en hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem.
Ik heb een broertje van 13 waarvan ik denk dat hij sinds kort heeft ontdekt wat masturberen is.
Ik betrap hem namelijk het laatste half jaar regelmatig (hiervoor nooit). Nu is dit nog niet zo erg en hoort het er gewoon bij.
Mijn probleem is echter dat ik sinds kort steeds vlekken in mijn ondergoed (vooral m’n strings) en pantys tegen kom. In het begin zocht ik er nog niks achter, maar ik heb nu steeds meer het idee dat m’n broertje mijn strings en pantys gebruikt tijdens het masturberen.
Echt bewijs heb ik niet, het is meer een optelsom en het feit dat ik de vlekken niet kan verklaren.
Ik heb zelf geen ervaring met echte sex en heb alleen nog maar sperma gezien via foto’s/filmpjes op internet. Ik weet dus ook niet hoe het eruit ziet als het op kleding opdroogt.
Ik ben zelf erg verlegen en durf denk niet naar m’n ouders of naar m’n broertje zelf te stappen om er iets van te zeggen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt en hoe je hier mee om bent gegaan. Kan iemand mij verder vertellen hoe een opgedroogde spermavlek eruit ziet. Hoe herken ik het? Er komt een vrij sterke geur vanaf die ik niet echt thuis kan brengen.
Moet ik verder m’n broertje gewoon z’n gang laten gaan? Ik draag vrij vaak pantys en bijna elke dag ook wel een string. Ik heb er dus genoeg. Is het misschien een tijdelijke fase van hem?
IK ben nog niet echt thuis op deze website en weet dus niet of deze vraag misschien al oit behandeld is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
groetjes
Lindy