Broertje gebruikt mijn ondergoed/pantys...

Hallo,

Na wat gegoogle kwam ik ineens op deze website uit. Ik heb dus snel een acount aangemaakt en hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem.
Ik heb een broertje van 13 waarvan ik denk dat hij sinds kort heeft ontdekt wat masturberen is.
Ik betrap hem namelijk het laatste half jaar regelmatig (hiervoor nooit). Nu is dit nog niet zo erg en hoort het er gewoon bij.
Mijn probleem is echter dat ik sinds kort steeds vlekken in mijn ondergoed (vooral m’n strings) en pantys tegen kom. In het begin zocht ik er nog niks achter, maar ik heb nu steeds meer het idee dat m’n broertje mijn strings en pantys gebruikt tijdens het masturberen.

Echt bewijs heb ik niet, het is meer een optelsom en het feit dat ik de vlekken niet kan verklaren.
Ik heb zelf geen ervaring met echte sex en heb alleen nog maar sperma gezien via foto’s/filmpjes op internet. Ik weet dus ook niet hoe het eruit ziet als het op kleding opdroogt.

Ik ben zelf erg verlegen en durf denk niet naar m’n ouders of naar m’n broertje zelf te stappen om er iets van te zeggen.

Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt en hoe je hier mee om bent gegaan. Kan iemand mij verder vertellen hoe een opgedroogde spermavlek eruit ziet. Hoe herken ik het? Er komt een vrij sterke geur vanaf die ik niet echt thuis kan brengen.

Moet ik verder m’n broertje gewoon z’n gang laten gaan? Ik draag vrij vaak pantys en bijna elke dag ook wel een string. Ik heb er dus genoeg. Is het misschien een tijdelijke fase van hem?

IK ben nog niet echt thuis op deze website en weet dus niet of deze vraag misschien al oit behandeld is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes

Lindy

Oké dat is weird.
Anyways verstop je slipjes/panty’s, of koop er een paar voor hem :’) (en leg ze in het zicht)

bedankt voor je reactie. Maar ik denk dat verstoppen niet echt een optie is. Dan Moet ik aan m’n moeder uitleggen waarom ik m’n ondergoed ineens ergens anders neerleg/verstop.

Ik heb er aan zitten denken om voor hem te kopen, maar wil niet dat hij erachter komt dat ik het weet. Vind het al heel beschamend als ik 'm een keer betrap tijdens het masturberen. Dan praat hij echt een tijdje niet tegen mij. Denk dat het nog erger wordt als hij weet dat ik het weet. En daarbij gebruikt hij steeds andere slipjes/pantys. Dus zal hij toch opzoek gaan naar andere.

Maar stiekem hoop ik gewoon nog steeds dat het iets anders is. al zou ik niet weten wat…

bah wat vies. oke sorry maar een beter alternatief dan de eerste reactie heb ik niet.

Ik zal toch gewoon vragen of hij niet meer aan je slipjes & panty’s wilt komen.
Of denkt hij dan nog steeds dat jij het weet?
En alsnog zal ik het vertellen.
Dit kan toch niet door blijven gaan?

Good luck!

Ik denk niet dat hij weet dat ik het weet, anders zou hij het niet doen lijkt mij.
Ik hoop gewoon dat als hij het inderdaad doet, dat het een fase is die over een tijdje over gaat.
Maar nogmaals, ik weet niet 100% zeker dat hij het doet en of dat het wel echt sperma is.
De band die ik met m’n broertje heb is echt super goed en die wil ik niet veranderen. Daarbij heb ik den ik echt niet het lef om het tegen hem te zeggen.

Ik zou echt niet weten hoe dat er uit ziet :stuck_out_tongue:
Maar ik denk dat het tegen hem zegen wel het allerslimste is om te doen…
Als jullie een keer samen thuis zijn, zou ik gewoon zeggen dat je kamer zo vreemd ruikt de laatste tijd en het zo ter sprake brengen ofzo?
In ieder geval: Sterkte!

Maar hoort zoiets misschien bij iemand van die leeftijd? of is het echt iets abnormaals?

Nou het is niet echt abnormaal maar ik vind het een beetje vreemd dat hij er jou slipjes en panty’s voor gaat gebruiken eigenlijk.

Wtf ik zou hem een klets op z’n kop geven, ptn

best wel raar xD

maar sperma droogt doorzichtig of een beetje wittig op

dank je voor je reactie. Dan denk ik dat het idd sperma is. voelt ook iets harder aan op m’n panty.
Had eigelijk gehoopt dat iedereen zou zeggen dat het vanzelf over zou gaan en hem maar gewoon z’n gang moest laten gaan. Ik krijg nu al buikpijn als ik er aan denk dat ik het tegen hem moet zeggen…

Het is heel moeilijk, maar je moet het zeggen. En als je een string van je ziet die door m gebruikt is, moet je hem opnieuw de wasmand in gooien.

En dat hij mastubeert is wel normaal, maar dat hij jouw slips en pantys gebruikt is niet normaal.

natuurlijk gooi ik m’n string en panty opnieuw in de was als ik zo’n vlek zie. Zeker bij een panty is de vlek duidelijk te zien. Probleem is alleen dat de vlekken niet in iedere string even duidelijk zichtbaar is.

Nouja je kan gewoon voorzichtig zeggen dat je hem wel zijn pleziertjes gunt maar niet met jou panty’s en slipjes :’)

Ik zou ook niet weten wat ik moest doen. Sorry ):

ik zou het wel gewoon ergens anders neer leggen,

Leg anders niet alleen je ondergoed op een andere plaats maar ook een paar andere dingen.
Dan valt het niet zo op dat het alleen je ondergoed is.
En als je moeder vraagt waarom zeg je gewoon dat je hebt opgeruimd en dat het zo handiger lijkt.

Of leg een briefje voor je broertje in je lade :’’’)

zeg gewoon eens iets van ‘als je iets van mijn spullen wil gebruiken moet je het eerst vragen, maar als je dat niet doet zit er dan ook gewoon niet aan…’
als ie dan niet weet waar je t over hebt kan je altijd nog wat anders zeggen, maar grote kans dat als ie dat dus echt doet ie de hint wel zal snappen

Haha zoiets als dit ja.

Maar ik zou het iig wel even overleggen, misschien is het handig om het er met je moeder overlegt? Kijken wat die ervan zegt… misschien dat zei eens met je broertje kan praten?