Al sinds ongeveer afgelopen zomer weet ik dat mijn broertje regelmatig wiet rookt. Hij is nu 15, uiteraard was ik hier geen voorstander van, maar ik kon er ook vrij weinig aan doen dacht ik. Wat heel af en toe blowen was veranderde al snel na ieder weekend en ook naar 2-3 keer in het weekend. In de vakanties is dit uiteraard nog vaker. Ik heb best een goede band met mijn broertje dus hij vertelde dit allemaal uit zichzelf of als ik ernaar vroeg. Ik zou immers toch niets tegen m’n ouders zeggen. Wel heb ik altijd tegen mezelf gezegd dat als het verder ging dan alleen blowen ik wel in zou grijpen. Hij kwam de laatste tijd al wel vaker met verhalen over xtc en hoe vet dat wel niet is, maar ik kon nooit zo goed opmaken of hij dat echt gebruikt heeft of dat het gewoon stoere praat is. Nu kwam hij net dat dus aan met het verhaal dat hij 2cb gebruikt heeft en dat hij het supervet vond en dat hij hallucineerde dat er een draak op hem afkwam etc. Ik vind zelf dat dit echt te ver gaat! Ik bedoel hij is 15… moet ik hier mee naar m’n ouders gaan? Of zou er nog een andere oplossing zijn? Ik wil het sowieso eerst nog aan m’n zus vertellen.
Alvast bedankt voor het lezen! x