hooi
ik heb dus 3 oudere broers en 1 jongere.
ik wil dus me 3 oudere broers vertellen dat ik ongesteld ben.
me kleine broertje hoeft het nog niet te weten hij snapt er nog niks van xd.
alleen nu is de vraag hoe moet ik dat doen?
jullie ideen of tips?
xx
Waarom moet dat dan perse :’)?
Hahah, waarom moeten zij het weten?
nou ik heb geen broers, maar ik geloof niet dat ze dat iets aan zou gaan als ik ze wel zou hebben… Denk ook niet dat ze op die informatie zitten te wachten x’]
het is meer dat het anders allemaal zo stiekem moet enzo en dat is nogal irritant en vervelend.
ik ga nu ook op vakantie en daar hebben we ook een zwembad en dan is het niet zo raar dat ik ga zwemmen xd
@teardrops
@ikwilgeennaam
Waarom zou je dat vertellen? Ze zullen het zo wel een keer merken, doet er ook niet zoveel toe eigenlijk…
Waarom zouden ze dat moeten weten?
Vraag aan je moeder of ze nog maandverband voor je wil kopen terwijl je broers erbij staan ? =]
Ja idd, waarom zouden ze dat moeten weten? :’)
je hoeft het toch ook niet stiekem te doen? Het is niet dat ze het niet mogen weten, maar ze komen er dan toch vanzelf achter. Je hoeft ze toch niet helemaal bij elkaar te roepen om het ze mee te delen.
Idd.
gewoon niet vertellen ,
ze komen er van zelf wel achter… ze zitten echt niet op die informatie te wachten hoor.
en als je het ze verteld hebt, en dan? wat moeten je broers er dan mee?
ze komen de van zelf echt wel een keer achter.
haha oke ik snap
gewoon niks zeggen
x
Nee zou ik ook niet doen, ik heb het zelfs niet aan mijn vader verteld en mijn ouders zijn gescheiden, hij is er ook gewoon vanzelf achter gekomen.
Is waarschijnlijk alleen maar ongemakkelijk voor jou om het te vertellen en je broers weten daarna waarschijnlijk ook niet wat ze ermee moeten.
Ik zou als broer echt niet te hoeven weten wanneer en of me zusje ongesteld is. :’)
En als ze op vakantie vragen of je mee gaat zwemmen en jij zegt dat je niet kan ( incl. reden?) dan zou dat volgens mij wel genoeg informatie zijn.
uhm ik zou het niet vertellen… lijkt me nogal raar eigenlijk
Indd.
Ik heb ook een broer, en die weet vast wel dat ik ongesteld ben.
die ziet me wel steeds heen en weer lopen naar de prullenbak.
dus die weet dat wel hahah.
Maar ik heb het 'm nooit verteld :")
Net of dat nodig is\was.