Broer

Ik heb altijd ruzie met mijn broer. Hij irriteert mij altijd. En ik word daar snel boos om. Hij gaat dan bijvoorbeeld zijn muziek heel hard zetten als ik aan het leren ben en hij maakt altijd stomme opmerkingen bijvoorbeeld als me ouders erbij zijn: Myrthe zet je net op twitter dat je een onvoldoende hebt?’’ En dan moet ik dat weer tegen me ouders gaan zeggen. Ik erger me dood aan. En ook als ik zie hoe goed andere met hun zussen of broers om kunnen gaan. En als ik zeg dat hij op moet houden gaat hij me altijd lopen negeren. Ik weet ff niet meer of het ooit beter zal gaan want ik zit er wel mee… Herkennen mensen dit of heeft iemand tips? Alvast bedankt

Meestal is dit een fase. Ik heb zelf ook een tijd gehad dat ik mijn broer echt niet kon uitstaan. Maar dit gaat wel weer over =)
Misschien kun jehet beste niet te veel aandacht aan je broers vervelende gedrag geven, mijn broer vond dit namelijk altijd erg leuk en ging zo juist door.
Succes!

Dankje voor tips :wink: Ik zou proberen hem te negeren ;$

ik heb het ook weleens met me broer heel irietand.
maar ik probeer hem gewoon te negeren.
en idd slot op je twitter zetten.

haha wat ook wel helpt om juist dan super ´lief´ tegen hem te gaan doen, dat het gewoon irritant wordt! Dus als hij iets stoms over je zegt als je ouders erbij zijn gewoon heel aardig reageren, zodat je ouders tegen hem moeten zeggen dat hij niet zo onaardig moet doen…

haha dit is mss een beetje ingewikkeld uitgelegd sorry!

Ja, ik herken het.

Hahaha nee ik snap het! Idd best slim (: Ik ga het proberen

up (sorry ik kan neit egt helpen wel nog veel succes) <3