broer van vriendin

Ik ben dus verliefd op een broer van een vriendin.
Hij is blijven zitten, en daardoor zit ik nou bij hem in de klas.
maar wat nu, het is wel de broer van een vriendin.

Tja, ik zou nooit iets nemen met een broer van een vriendin…
Lijkt me nogal onprettig.

Want het broertje van mijn beste vriendin, is opeens een lekker ding! :grinning:

daar dacht ik dus ook gelijk aan,
liedje toch?

maarja, ik ben echt verliefd.
heel erg.

Not done vind il

en waarom dan niet?

Het lijkt me lastig.
Een meisje uit mijn klas heeft met de tweelingbroer van haar beste vriendin.
Gaat nu wel goed enzo, maar lijkt me heeeel raar als het dan uit gaat!

dat dacht ik ook,
dan kan ik denk ik nooit meer normaal naar mijn vriendin. want dan ben ik ook bij mijn vriendje…
en als het uit is, kom ik de hele tijd toch mijn ex tegen waar je niet altijd op zit te wachten.

maar hij is zo leuk

Tja, gewoon xD
Lijkt me zo moeilijk…

het is zo moeilijk,
hij is leuk.
en ik denk dat hij me ook leuk vind.

maar mijn vriendin zelf weet het nog niet.

Ben je heel close met die vriendin?

niet super close.

Oke. Want met een goede vriendin vind ik het toch meer niet kunnen dan met een minder close vriendin.
Maar sowieos, je kan het dan nooit echt over dingen hebben met haar lijkt me, want vertellen dat je met dr broer gezoend hebt of wat anders, zal haar eerder kotsneigingen geven dan gezwijmel.
Praat er eerst met haar over voordat je actie onderneemt met die jongen.

ja dat ga ik doen!
morgen, spreek ik haar dus dan ga ik er subtiel over praten…

Met die vriendin erover praten? Hoe zij erover denkt etc

ga ik morgen doen, ik vind het wel moeilijk…

Mijn beste vriendin vond mijn broer leuk, maar is niks geworden.
Heb het er met die vriendin over, dan weet je hoe zij erover denkt.
Bedenk wel dat als je met hem hebt, dat je dan niet alleen maar bij hem kan zijn, maar ook aandacht moet geven aan die vriendin!

Als ik een broer zou hebben zou ik het juist wel leuk vinden, kwam mn vriendin nog vaker langs! Praat er eens over met die vriendin, als zij het wel goed vind (en echt goed vind, niet alleen dat even zegt) zie ik er niet zo’n probleem in.

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk geen probleem in zie…
Stel het gaat uit, dan moet je niet kinderachtig gaan doen zodat je vriendin er midden in zit. Sowieso moet je niet raar gaan reageren maar hier nog meer.
En er zijn wss nog altijd andere vrienden met wie je het erover kunt hebben zodat je vriendin zich niet ongemakkelijk voelt over jouw liefdesverhalen;)

je moet het zelf weten, mn vriendin had iets met mijn neef en toen dat uitging zat ik dar wel zo midde in maar das nu goed gekomen dustjaaa.