broer van vriendin

Broer van mijn vriendin heeft vandaag zm gepleegt… Depressief.
Ik wil graag een kaartje sturen aan mijn vriendin en familie. Ik kende haar broer niet heel goed, en haar ouders ook niet echt, omdat mijn vriednin vaker bij mij was dan ik bij haar. Toch wil ik een mooi kaartje schrijven, maar ik ben zo leeg vanbinnen nu. Ik weet echt niet wat ik moet schrijven…

Heb op internet wat zitten kijken, maar kan niks goeds vinden voor deze onmogelijke situatie…
Heeft een van jullie een goed idee/tekstje/zinnetje/gedichtje?

Alvast bedankt!

Ik vind dat zoiets echt uit jezelf moet komen. Als je het echt niet weet kun je er atlijd op schrijven: woorden schieten soms te kort… heel veel sterkte. Maar dat zul je hoogstwaarschijnlijk op alle condoleancekaarten tegenkomen.

Dankjewel!

Ja ik wil ook iets uit mezelf op schrijven, maar krijg de woorden er gewoon niet voor gevonden.

Op de kaart staat : Het is moeilijk de juiste woorden te vinden…
binnenkant: … onze gedachte gaan naar jullie uit, heel veel sterkte.

Ik wil iets met dat er een engel over hun zal waken, maar weet niet hoe ik het moet verwoorden…

Misschien iets als: … is nu een engeltje, dat altijd over jullie zal waken.

Bedankt allemaal!
Ik ga schrijven:

Lieve … , … & …
… is nu een mooi engeltje dat voor altijd over jullie zal waken,
Veel sterkte toegewenst!

Veel liefs,

Ja, dat is heel mooi. Zullen ze zeker waarderen!

Dankjewel allemaal! Ze vond het een hele mooie tekst.

Gecondoleerd met het nare bericht.

Ik schreef aan een leerling en zijn vader en broer het volgende:

Soms is er zoveel wat we voelen,
maar zo weinig wat we kunnen zeggen.

Ik ben er voor je als je me nodig hebt.

En dan je naam.

Ja dat zinnetje heb ik ook gezien, maar dit was ook al opgeschreven in een boek wat voor haar broer was wat op school ligt. Dus wou niet hetzelfde doen.
Wel heeel mooi ja!

sterkte!

ik vind de kaart goed zoals die is…en die zin met de engel kan er ook nog bij en verder zou ik niks doen anders is het misschien te veel

Het is niet belangrijk wat er op het kaartje staat, zolang je vriendin maar weet dat je er voor haar bent wanneer ze je nodig heeft.